Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki – największej sieci detalicznej w Polsce, mającej (na koniec I połowy 2020 r.) 3031 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2019 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 93 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając około 70 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Wartość inwestycji Grupy Jeronimo Martins w Polsce od 1995 r. to ponad 14 mld zł.
Zdajemy sobie sprawę, że zarówno przez skalę, jak i naturę naszej działalności wywieramy na nasze otoczenie ogromny wpływ. Czujemy się odpowiedzialni za to, by rozwijać nasz biznes w sposób zrównoważony, z poszanowaniem wszystkich naszych partnerów i współpracowników oraz środowiska. Mamy siłę, determinację i możliwości, by przyczyniać się do rozwoju polskiej gospodarki i pozytywnie wpływać na naszych klientów, pracowników, dostawców i całe łańcuchy dostaw, a także na społeczność lokalną, w której funkcjonują nasze sklepy i centra dystrybucyjne.
Zrównoważony rozwój, zarówno całej Grupy Jeronimo Martins, jak i sieci Biedronka, opiera się na pięciu filarach – promocji zdrowych nawyków żywieniowych, trosce o środowisko, zrównoważonym łańcuchu dostaw, wsparciu lokalnych społeczności oraz odpowiedzialności wobec pracowników. W ramach każdego z tych filarów mamy wyznaczone jasne priorytety. Zależy nam, aby nasze działania były mierzalne – co trzy lata stawiamy sobie konkretne cele dotyczące naszej strategii społecznej odpowiedzialności biznesu: co chcemy osiągnąć i co chcemy zmienić. Postęp w realizacji celów prezentujemy na stronie csr.biedronka.pl, w raportach rocznych Grupy Jeronimo Martins, a od tego roku także w raportach zrównoważonego rozwoju sieci Biedronka.
Podczas ósmej edycji Targów CSR, na stoisku Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka będzie można porozmawiać z przedstawicielami firmy oraz zapoznać się ze strategią społecznej odpowiedzialności biznesu oraz zrównoważonego rozwoju.
Co znajdę na stoisku Biedronki?
Przy Gorącym Stoliku będzie można porozmawiać z przedstawicielem sieci Biedronka:
A także zapraszamy do rozmowy na tematy:
Wtorek (6 października)
Środa (7 października)
Czwartek (8 października)
Piątek (9 października)