Francusko-Polska Izba Gospodarcza

 

Franska Handelskammaren i Sverige

 

Francusko-Polska Izba Gospodarcza (CCIFP) zrzesza ponad 460 firm i reprezentuje francuskich przedsiębiorców, którzy poprzez inwestycje warte blisko 20 mld euro, stworzyli do tej pory ponad ćwierć miliona bezpośrednich miejsc pracy. Francuskie firmy to nie tylko kapitał, ale również sprawdzone rozwiązania z zakresu CSR wdrażane w wielu obszarach. Podczas Targów, wspólnie z ośmioma firmami stowarzyszonymi w CCIFP, zaprezentujemy przegląd najlepszych praktyk, opowiemy o wartościach oraz priorytetach, które wyznaczają sobie firmy na najbliższe lata.

grafika_www-ccifp

We francuskim pawilonie spotkacie firmy

ANTALIS

Jako czołowy międzynarodowy dystrybutor materiałów wspierających komunikację, Antalis jest przekonany, że jego rozwój powinien uwzględnić kwestie ekonomiczne, społeczne i środowiskowe.

W związku z tym Antalis wdraża inicjatywy z zakresu odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa, które są w pełni zgodne z globalną strategia spółki matki, Sequana, opartą na 4 filarach: zarządzanie, ludzie, zasoby naturalne oraz oferta produktów.

https://www.youtube.com/watch?v=Wc94rc9dRA4

BNP Paribas Real Estate

CSR stanowi dla BNP Paribas Real Estate kluczowy obszar działania wynikający z wartości organizacji którymi są: bliskość, wiedza, odpowiedzialność i innowacyjność. Dążenie do perfekcji w zakresie ochrony środowiska naturalnego, spraw społecznych i pracowniczych, pomocy słabszym i propagowania różnorodności jest strategicznym celem firmy.

https://www.youtube.com/watch?v=d_rW8x0usHg

CARREFOUR

Carrefour Polska realizuje politykę biznesu odpowiedzialnego społecznie opartą na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

EDF Polska

Naszym celem jest budowanie wspólnej kultury bezpieczeństwa wśród pracowników Grupy EDF i przedstawicieli firm wykonawczych. Tylko partnerska współpraca na rzecz bezpieczeństwa pozwala nam na osiągnięcie wspólnego celu: zero wypadków.

KARMAR S.A.

Karmar S.A. stara się odpowiadać na wyzwania zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu. Naszym obowiązkiem jest kształtowane lepszego życia klientów i partnerów biznesowych, pracowników oraz lokalnych społeczności. Rea lizujemy innowacyjne i efektywne projekty, które są przyjazne środowisku naturalnemu. Promujemy zrównoważone partnerstwo również wśród naszych podwykonawców i dostawców, aby wspólnymi siłami wypracowywać najlepsze rozwiązania technologiczne na rzecz całego ekosystemu.

MEDI-system

MEDI-system – lider stacjonarnej opieki długoterminowej – organizuje bezpłatne warsztaty dla opiekunów nieformalnych (sprawujących opiekę nad bliskim w domu). Warsztaty mają charakter praktyczny. Są prowadzone przez pielęgniarki, fizjoterapeutów i psychologów z ośrodków
MEDI-system.

https://www.youtube.com/watch?v=RJW284t9hYM

https://www.youtube.com/watch?v=XAaUQUNC56o

ORBIS S.A. / ACCOR HOTELS

Orbis S.A. -lider rynku hotelowego w Polsce wraz z partnerem strategicznym AccorHotels, starają się łączyć swój rozwój z poszanowaniem środowiska naturalnego i lokalnych społeczności. W tym celu angażuje wszystkie hotele i klientów do udziału w nowym, ogólnoświatowym, programie zrównoważonego rozwoju- PLANET 21.

Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska

Założenia społecznej odpowiedzialności biznesu są filarem modelu rozwoju Grupy Pierre Fabre, który jest realizowany w pięciu strategicznych kierunkach: Ład korporacyjny i Etyka; Ludzie i Dziedzictwo terytorialne; Innowacje i Zdrowie/Uroda; Ekokoncepcja i Wpływ na Środowisko; Znajomość i Ochrona Natury.

https://www.youtube.com/watch?v=TkyaXIPsbE0

 

Przedstawiciele firm opowiedzą o wartościach, które przekładają się na strategię i działania z zakresu CSR. Poznacie obszary, w które angażują się firmy, w tym m.in.: ochrona środowiska, dbanie o bezpieczeństwo pracy, poszanowanie pracowników i różnorodność, etyka biznesu i relacje zewnętrzne, współpraca z lokalnymi społecznościami, czy wsparcie dla osób potrzebujących. Zapraszamy do rozmowy i nawiązywania relacji w przytulnej, francuskiej atmosferze, przy kawie i świeżych croissantach.  Dla odwiedzających szykujemy wyjątkowe konkursy z wiedzy o Francji i aktywności firm w obszarze CSR, a zwycięzcy otrzymają atrakcyjne, francuskie upominki.

Więcej informacji: www.ccifp.pl