Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Firma Salesforce trzeci rok z rzędu przeprowadziła międzynarodowe badanie klientów, ujmując jego wyniki w raporcie „State of the Connected Customer”. Z tegorocznych analiz rynku wynika, że klienci oczekują od firm większej personalizacji w kontakcie, innowacyjnych i wielokanałowych standardów obsługi, a jednocześnie doceniają firmy aktywne społecznie – takie, które prowadzą działania na rzecz lokalnych społeczności, ochrony środowiska czy zrównoważonego rozwoju.
Z ostatniego badania Salesforce wynika, że 56% klientów widzi konieczność zmiany podejścia firm do angażowania ich w proces zakupowy. Ludzie oczekują personalizacji, spójnego przekazu we wszystkich kanałach kontaktu, ochrony danych osobowych i innowacyjności. Przyglądają się także postawom etycznym firm. Aż 80% klientów jest lojalna wobec firm o dobrej reputacji.
Zaufanie do firm staje się coraz większą wartością, ale ponad połowa klientów (54%) uważa, że obecnie jest je trudniej zdobyć niż kiedyś. Obecnie zaufanie buduje nie tylko polityka bezpieczeństwa danych, ale także uczciwość (82% wskazań), przejrzystość w działaniach i komunikacji (70%), autentyczność (61%) i etyka w działaniu (64%).
Wartości korporacyjne (rozumiane jako działania na rzecz równości praw i zrównoważonego rozwoju, a także filantropia) pobudzają do decyzji o zakupach. Aż 73% klientów twierdzi, że etyka w działaniu ma dziś większe znaczenie niż przed rokiem.
Pobierz publikację>>>
Źródło: ceo.com.pl
🖥 Zapraszamy na transmisję ze spotkania #TransferHUB "Kompetencje w pracy doby pandemii": https://fb.watch/4-D3glcLk8/ #csrwpl #zrównoważonyrozwój #rynekpracy #przyszłośćpracy #pracodawcy #kompetencje #automatyzacja #robotyzacja #sztucznainteligencja #ai
Nasza koordynatorka ds. CSR, Agnieszka Krajnik, w @radiokampus opowiada o magii książek, czyli biblioterapii, o współpracy z #Zaczytani i opiece nad seniorami w tych trudnych czasach a także o naszych pełnych pasji wolontariuszach z programu #TakPomagam. https://www.facebook.com/takpomagam/videos/888149075075324
🔶 Jeśli ktoś się jeszcze nie zarejestrował na jutrzejszy webinar #TransferHUB z dr Joanną Mazur @DELabUW - to ostatni moment 😉 👉 https://odpowiedzialnybiznes.pl/aktualno%C5%9Bci/kompetencje-w-pracy-doby-pandemii/ #csrwpl #praca #pracodawcy #rynekpracy #pandemia #przyszłośćpracy #automatyzacja #robotyzacja #sztucznainteligencja #ai
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając “Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.