Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Autorzy: Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Data i miejsce wydania: Warszawa 2016
Wolontariat pracowniczy jest jedną z najchętniej podejmowanych form aktywności społecznej. Firmy wykorzystują go do zaangażowania swoich pracowników, a w tym celu wprowadzają programy wolontariackie.
Jednak ich działanie oraz skuteczność w dużej mierze zależy od przyjętych sposobów komunikacji firmy z wolontariuszami oraz beneficjentami pomocy. Na pytanie o to, jak lepiej tę współpracę rozwijać, opowiada najnowsza publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Komunikacja a wolontariat”.
Temat wolontariatu jest dobrze znany i wiele materiałów jest już o nim dostępnych. Rzadziej jednak przywiązuje się specjalną uwagę do procesu komunikacji działań wolontariackich. Które jakkolwiek mogą stanowić o sukcesie czy porażce programów społecznych. Publikacja “Komunikacja a wolontariat” prezentuje dobre praktyki firm, a także opinie praktyków-ekspertów. W ten sposób pozwala krytycznie spojrzeć na działania podejmowane do tej pory w obszarze wolontariatu, a także zainspirować do zmian, pomóc w organizacji i planowaniu komunikacji.
Publikacja powstała w ramach Programu Partnerstwa FOB i jest rezultatem spotkania pt. “Komunikacja a wolontariat”, które odbyło się 5 listopada 2015 roku oraz pracy przedstawicieli firm, Partnerów FOB.
Pobierz publikację „Komunikacja a wolontariat”
Publikacja powstała w ramach Programu Partnerstwa FOB i jest rezultatem spotkania pt. „Komunikacja a wolontariat”, które odbyło się 5 listopada 2015 roku, oraz pracy przedstawicieli firm, Partnerów FOB. Dziękujemy!
Uczestnicy spotkania
Autorzy opisów dobrych praktyk
Autorzy wypowiedzi