Foresight CSR – Innowacje społeczne

Foresight CSR – Innowacje społeczne

Autorzy: GO responsible

Data i miejsce wydania: Warszawa 2016

Ukazał się kolejny numer eksperckiego przeglądu wydarzeń i trendów w społecznej odpowiedzialności biznesu. „Foresight CSR” nr 3 koncentruje się na innowacjach społecznych i technologicznych.

Publikacja przygotowana przez Go Responsible jest poświęcona projektowaniu innowacji społecznych, współpracy biznesu i organizacji pozarządowych oraz innowacjom technologicznym, które mogą realnie przyspieszyć rozwój społeczny i gospodarczy. Partnerem Głównym wydania jest Polska Spółka Gazownictwa.

„Foresight CSR” jest cyklicznym wydawnictwem skierowanym do wszystkich zainteresowanych rozwojem nowoczesnej, a zarazem zrównoważonej i odpowiedzialnej gospodarki. Zawiera ekspercki przegląd bieżących wydarzeń, opisy inspirujących innowacji społecznych i trendów biznesowych oraz inne ciekawe informacje.

Publikacja jest tworzona w innowacyjny sposób, z wykorzystaniem licznych infografik oraz inspirujących dobrych praktyk. Wydawcy publikacji, Go Responsible i agencja reklamowa ArtGroup, realizują szereg działań w zakresie atrakcyjnej prezentacji zagadnień z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.

Pobierz publikację