Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Konsumenci wymagają od marek więcej, niż jakościowych produktów i usług. Zaangażowanie społeczne firm odpowiada na rosnącą potrzebę bezpieczeństwa.
Nowe badanie Edelman Tust Barometer Special Report wskazuje, że nabywcy i usługobiorcy coraz częściej decydują się na zakup, biorąc pod uwagę aktywność marek w sferze wyzwań społecznych i ekologicznych. Większa wrażliwość społeczna firm przekłada się na wzmożone wskaźniki sprzedaży – dowodzi raport.
Odpowiednia strategia i inicjatywy w połączeniu z komunikacją przekładają się na wzmożone zaufanie klientów. W takim układzie zakup może prowadzić do identyfikacji z wartościami marki, a następnie – do śledzenia kolejnych inicjatyw, częstszych zakupów i aktywnego uczestniczenia w akcjach promocyjnych.
Kluczowe wnioski z raportu:
Pełen raport dostępny tutaj >>
2023 Edelman Trust Barometer Special Report The Collapse of the Purchase Funnel FINAL
Pliki do pobrania: