Dobre praktyki w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa

Dobre praktyki w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa

Autorzy: Ministerstwo Skarbu Państwa, Ministerstwo Sportu i Turystyki

Data i miejsce wydania: Warszawa 2016

Ministerstwo Skarbu Państwa i Ministerstwo Sportu i Turystyki opracowały dokument „Dobre praktyki w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa”, który proponuje rozwiązania dla spółek SP planujących prowadzenie działań sponsoringowych. – Działania sponsoringowe powinny być podejmowane przez spółki Skarbu Państwa w sposób transparentny i odpowiedzialny, po spełnieniu warunków długookresowej stabilności ekonomiczno-finansowej oraz przy założeniu uzyskania wymiernych efektów – podkreśla Minister Skarbu Państwa Dawid Jackiewicz.

Dokument skierowany jest do organów spółek, w których Skarb Państwa w sposób bezpośredni i pośredni sprawuje władztwo korporacyjne. Stanowi wyraz oczekiwań Ministra Skarbu Państwa dotyczących prowadzenia działalności w tym obszarze. Dokument określa jedynie kierunek działania i stanowi element szerszego procesu świadomego budowania ładu organizacyjnego. Ma formę dobrowolnej regulacji, która tworzy podstawy do realizacji zapisanych dobrych praktyk.

Pobierz publikację