Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Ekologia jest ważna w codziennym życiu – tak twierdzi zdecydowana większość polskich studentów. Młodzi ludzie oczekują także odpowiedzialności społecznej i ekologicznej od firm, ceniąc te atrybuty ewentualnych pracodawców wyżej niż międzynarodowe środowisko pracy czy wysoką pozycję firmy na rynku. W oparciu o wyniki najnowszego badania opinii polskich studentów nie ulega wątpliwości, że odpowiedzialne działania i odpowiedzialny wizerunek stanowić mogą o przewadze konkurencyjnej firmy.
Publikacja „Nowy Świat Pracy – drogi do równości płci na rynku pracy” została wydana w ramach projektu „Gender mainstreaming jako narzędzie zmiany na rynku pracy”, współfinansowanego ze środków Komisji Europejskiej przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej.
Publikacja wydana przez Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej dotycząca wolontariatu pracowniczego, będącego elementem strategii społecznej odpowiedzialności biznesu.
Badanie „The gender dividend: Making the business case for investing in women” przeprowadzone przez firmę Deloitte analizuje jakie szanse biznesowe kryją się za inwestowaniem w przedsiębiorczość kobiet.
Raport „Monitoring diversity” autorstwa European Network Against Racism jest drugim raportem Grupy Eksperckiej ds. promowania równości w zatrudnieniu. Raport prezentuje wnioski ze spotkania interesariuszy, które odbyło się 10 grudnia 2010 r. w Brukseli.