Publikacje

Zobacz wszystkie publikacje

Rola społeczności lokalnej w rozwoju gospodarki niskoemisyjnej

Plany Gospodarki Niskoemisyjnej (PGN) gmin będą miały duże znaczenie dla budowy gospodarki niskoemisyjnej i poprawy…

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2015. Dobre praktyki”

Ponad 800 przykładów działań społecznie odpowiedzialnych i ponad 130 firm zgłaszających swoje inicjatywy zawiera 14….

Foresight CSR – Innowacje społeczne

Publikacja przygotowana przez Go Responsible jest poświęcona projektowaniu innowacji społecznych, współpracy biznesu i organizacji pozarządowych oraz innowacjom technologicznym, które mogą realnie przyspieszyć rozwój społeczny i gospodarczy.

Blueprint For Embedding Human Rights in Key Company Functions

The purpose of this blueprint is to provide practical support to: CSR/Sustainability managers in driving…

Outsourcing usług ochrony oraz utrzymania czystości w instytucjach publicznych

Minęło przeszło ćwierć wieku od zainicjowania w Polsce przemian ustrojowych. U podstaw nowego systemu legła…

Annual CSR Outlook 2016

Jakie są cztery trendy, na które biznes powinien zwrócić uwagę? Annual CSR Outlook zawiera przegląd…

Raport: „Społeczna odpowiedzialność biznesu w polskich realiach. Teoria a praktyka”

Raport „Społeczna odpowiedzialność biznesu w polskich realiach. Teoria i praktyka” stanowi efekt trwającego półtora roku…

Komunikacja a wolontariat

Wolontariat pracowniczy jest jedną z najchętniej podejmowanych form aktywności społecznej. Firmy wykorzystują go do zaangażowania…

Dysproporcja między zarobkami kobiet i mężczyzn z wykształceniem zasadniczym zawodowym

Raport dotyczący aktywności ekonomicznej i wynagrodzeń kobiet i mężczyzn z wykształceniem zasadniczym zawodowym. Publikacja opisuje rynek pracy w kontekście poziomu wykształcenia, wieku, sektora i formy zatrudnienia, oraz analizuje przyczyny dysproporcji w zarobkach kobiet i mężczyzn z wykształceniem zawodowym oraz bierności zawodowej kobiet.

Building Effective Women’s Economic Empowerment Strategies

Building Effective Women’s Economic Empowerment Strategies to przygotowane przez International Center for Research on Women i BSR opracowanie poświęcone wzmacnianiu pozycji kobiet w różnych sektorach biznesu. Oparto je o wywiady przeprowadzone z przedstawicielami korporacji ponadnarodowych zaangażowanych w polepszanie ekonomicznej pozycji kobiet w czterech branżach – IT, ochronie zdrowia, usługach finansowych i produkcji dóbr konsumenckich.

Podcast »

Typ publikacji

Obszar tematyczny