Publikacje

Analiza tematyczna „Organizacje strażnicze w Polsce – wskazówki dla biznesu”

Firmy, które publicznie deklarują stosowanie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) muszą być przygotowane na zewnętrzną weryfikację swoich działań. W miarę jak koncepcja CSR zyskuje na popularności w Polsce, pojawiają się jednostki i organizacje pragnące zweryfikować zakres i prawdziwość deklarowanych działań – są to organizacje strażnicze (ang. watchdog). Forum Odpowiedzialnego Biznesu prezentuje analizę na temat istniejących w Polsce organizacji strażniczych.

Wspólna odpowiedzialność. Rola marketingu

Wspólna odpowiedzialność. Rola marketingu” to publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu, która stanowi unikatowy zestaw artykułów eksperckich, studiów przypadków, wywiadów i badań, rzucających nowe światło na temat marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu.

Zarządzanie wiedzą w kontekście CSR. Wyzwania, możliwości, trendy

Praktyczny przewodnik po narzędziach i procesach do zarządzania wiedzą w kontekście CSR oraz najnowszych trendach w tej dziedzinie.

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2011. Dobre praktyki”

Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2011. Dobre praktyki” – jest to już 10. jubileuszowa edycja tej unikalnej publikacji, która podsumowuje zaangażowanie firm w działania CSR w danym roku.

Analysis of national and EU Policies supporting CSR and Impact

Publikacja „Analysis of national and EU Policies supporting CSR and Impact” przygotowana przez projekt CSR Impact zawiera przegląd rządowych polityk wspierających i zachęcających do wdrażania społecznej odpowiedzialności biznesu oraz ich efektywności.

Raport „Womean mean business. Empowerement in developing markets”

Raport „Womean mean business. Empowerement in developing markets” opublikowany przez Corporate Citizneship wspólnie z International Centre for Corporate Social Responsibility (ICCSR) na Uniwersytecie Notthingham analizujący jak firmy na świecie inwestują w kobiety na rynkach rozwijających się i jakie korzyści przynosi to dla biznesu.

Analiza Tematyczna „Komunikat Komisji Europejskiej na temat CSR”

W 2011 roku Komisja Europejska przedstawiła komunikat, zawierający nową definicję CSR. FOB przedstawia, jakie jest znaczenie komunikatu dla przedsiębiorstw w całej Unii Europejskiej.

Raport „Six growing trends in corporate sustainability”

„Six growing trends in corporate sustainability” to raport Ernst & Young analizujący 6 trendów dotyczących CSR-u.

„More with Less: Scaling Sustainable Consumption and Resource Efficiency”

Publikacja Światowego Forum Ekonomicznego pt. „More with Less: Scaling Sustainable Consumption and Resource Efficiency” zawiera analizę, w jaki sposób biznes może się przyczynić do osiągnięcia bardziej zrównoważonej konsumpcji.

Raport „Boosting sustainable innovations in small and medium-sized enterprises in the Baltic Sea Region. SPIN Strategic Actions for decision makers”

Raport „Boosting sustainable innovations in small and medium-sized enterprises in the Baltic Sea Region. SPIN Strategic Actions for decision makers” podsumowujący europejski projekt SPIN przedstawia propozycje instrumentów wspierania zrównoważonej i innowacyjnej produkcji w małych i średnich przedsiębiorstwach.

Podcast »

Typ publikacji

Obszar tematyczny