Publikacje

Rozmowy o dobrym biznesie

Efektem projektu skierowanego do MŚP „Rozmowy o dobrym biznesie” jest publikacja przedstawiająca sylwetki przedsiębiorców z całej Polski, którzy osiągnęli sukces w odpowiedzialny sposób.

Plan zrównoważonego rozwoju dla Polski: lokalne inicjatywy rozwojowe

Niniejsza książka jest przeznaczona dla mieszkańców miast i wsi w Polsce, którzy chcą wprowadzić ekologiczne rozwiązania w swojej miejscowości.

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2008. Dobre praktyki”

Forum Odpowiedzialnego Biznesu już po raz siódmy zaprezentowało Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Tegoroczna edycja raportu zawiera rekordową liczbę 88 najciekawszych przykładów działań firm funkcjonujących w naszym kraju.

Responsible management education

Publikacja porusza temat odpowiedzialnego kształcenie menedżerów. „Profesjonalizm zależy od jakości kształcenia menedżerów, ta zaś od jakości wiedzy przekazywanej przez wykładowców. Jakość wiedzy jest tym większa, w im większym stopniu wiedza o zarządzaniu jest poznawczo ugruntowana.”

Sustainable Development Reports. Practical guide

Bez wątpienia transparentność jest dla interesariuszy jednym z niekwestionowanych filarów społecznej odpowiedzialności biznesu.

CSR-KOMPENDIUM. Organizacje w Polsce i Niemczech oraz w jaki sposób wspierają one społeczną odpowiedzialność biznesu przedsiębiorstw

Publikacja RKW przedstawia organizacje zarówno z Polski, jak i Niemiec oraz ma za zadanie motywować sektor MŚP do współpracy z doświadczonymi aktorami na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu, a także umożliwić im korzystanie z doświadczeń innych instytucji.

Eko-biuro

Tematem publikacji jest tworzenie ekologicznych programów w biurze, zawarte w niej są porady i wskazówki dotyczące procesu tworzenia eko-biura, a także inspirujące dobre praktyki.

Edukacja konsumencka. Cele, instrumenty, dobre praktyki

Książka stanowi dorobek konferencji, zorganizowanej przez Centrum Etyki Biznesu w grudniu 2005 roku. Reprezentujące różne środowiska grono autorów poszczególnych artykułów przedstawia w niej problematykę edukacji konsumenckiej z różnych punktów widzenia, na różnym poziomie ogólności i posługując się odmiennym instrumentarium pojęciowym i badawczym.

Nowe przewagi konkurencyjne. Odpowiedzialne przedsiębiorstwo na rynku europejskim

Publikacja poprzedzająca cykl szkoleń z zakresu: strategii odpowiedzialnego zarządzania firmą, budowania relacji z otoczeniem społecznym,…

Świadomość ekonomiczna społeczeństwa i wizerunek biznesu

Polacy akceptują gospodarkę rynkową, uznając ją za najlepszy system gospodarczy. Jednocześnie są zdecydowanie rozczarowani jej…

Typ publikacji

Obszar tematyczny