Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
„The future of women at work: Transitions in the age of automation” to raport 2019 roku stworzony przez McKinsey Global Institute. Celem publikacji jest nadanie odpowiedzi na pytanie o tym, czym będzie się różnić wpływ automatyzacji na życie zawodowe kobiety od takiego samego zjawiska u mężczyzn.
Przygotowany przez ADP raport „The Workforce View in Europe 2019” powstał na podstawie opinii 10 tys. pracowników z Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Polski, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii oraz Włoch.
Prowadzenie firmy odpowiedzialnej 4.0 wymaga całkowitej zmiany podejścia. Przełomowe zmiany społeczne, polityczne i gospodarcze wymagają od pracodawców reorientacji: pracownik musi stać się centrum strategii biznesowej. O wyzwaniach i trendach HR-u opowiada raport Trendy HR 2019 | Polska stworzony przez Deloitte.
Raport „Global Human Capital Trends 2019” sprawdza, w jaki sposób pracodawcy mogą zmienić miejsce pracownika w procesie…
Raport The Workforce View in Europe 2018 jest podsumowaniem wyników badań prawie 10 000 pracowników firm z całego kontynentu Europejskiego, którzy dzielą się swoimi myślami, postawami, nadziejami oraz obawami.
Firma McKinsey & Company, we współpracy z redakcją miesięcznika „Forbes Polska”, przygotowała raport „Ramię w ramię z robotem. Jak wykorzystać potencjał automatyzacji w Polsce”. W publikacji m.in. został przeanalizowany wpływ automatyzacji na polską gospodarkę oraz rynek pracy, a także zarysowane kluczowe wyzwania i szanse, jakie niesie ona za sobą.
Na początku lutego 2019 opublikowany został raport “Równe traktowanie ze względu na wyznanie w zatrudnieniu”…
W raporcie Banku Światowego pt. „The Changing Nature of Work” przeanalizowano zmiany w naturze pracy, wywołane rozwojem nowych technologii.
W najnowszym Edelman Trust Barometer, czyli międzynarodowym badaniu zaufania i wiarygodności realizowany od dziewiętnastu lat przez firmę Edelman, wskazano, że ogólny wskaźnik zaufania Trust Index w wzrósł w porównaniu do ubiegłego roku o 3 p.p. Globalnie wynosi on 52 punkty.
Zarządzanie z ludzką twarzą. Personalizm jako narzędzie rozwoju firm, organizacji i instytucji publicznych” to nowa publikacja, która próbuje znaleźć odpowiedzi na pytania o właściwe modele zarządzania i przywództwa w czasach niepewności i powszechnie zauważalnego kryzysu zaufania. Eksperci z różnych środowisk – biznesu, NGO, nauki – przekonują w niej, że taką odpowiedzią może być filozofia personalizmu, w centrum której znajduje się godność człowieka. Jeden z artykułów przygotowała także starsza menedżerka Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Agnieszka Siarkiewicz.