Publikacje

Wybrany typ publikacji: Publikacje FOB

Wybrany obszar tematyczny: CSR i zrównoważony rozwój

Zobacz wszystkie publikacje

[INFOGRAFIKA] Korzyści płynące dla firm z praktyk zawodowych

Po sezonie wakacyjnym, który jest intensywnym czasem dla uczniów i przedsiębiorców zaangażowanych w praktyki zawodowe,…

“Responsible Business in Poland. Good Practices”

There has been a one-quarter increase in the number of companies undertaking CSR activities in…

[INFOGRAFIKA] Design thinking w CSR

Forum Odpowiedzialnego Biznesu opracowało infografikę poświęconą wykorzystaniu metody design thinking w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu….

10 years of the CSR Reporting Competition [Infographic]

The CSR Reports competition is the first initiative of its kind in Poland. For ten…

Diversity unites us! – A guide to the Polish Diversity Charter

We are glad to present you a new edition of the guide to the Polish…

X Ranking Odpowiedzialnych Firm – dodatek do Dziennika Gazety Prawnej

Dodatek do Dziennika Gazety Prawnej wydany 20 maja 2016 w ramach podsumowania X Rankingu Odpowiedzialnych…

Komunikacja a wolontariat

Wolontariat pracowniczy jest jedną z najchętniej podejmowanych form aktywności społecznej. Firmy wykorzystują go do zaangażowania…

Biznes, który zmienia świat – 15 lat partnerstwa na rzecz CSR w Polsce

Z okazji jubileuszu “15 lat partnerstwa na rzecz CSR w Polsce” Forum Odpowiedzialnego Biznesu wydało publikację podsumowującą rozwój CSR. Wydawnictwo “Biznes, który zmienia świat” prezentuje to, co udało się osiągnąć w ostatnich 15 latach w obszarze odpowiedzialnego biznesu, koalicje i alianse, które to umożliwiły, a także trendy CSR, które przewidują eksperci tej koncepcji. Album pozwala krytycznie spojrzeć na biznesowy krajobraz minionych lat. Pokazując pozytywny wpływ CSR, przypomina jednocześnie bariery i kryzysy jego rozwoju.

Raport: Badanie Alumnów Programu Ambasadorów CSR

Program Ambasadorów CSR jest programem edukacyjnym Forum Odpowiedzialnego Biznesu, którego celem jest edukowanie i budowanie nowych kadr menadżerów, przedsiębiorców, animatorów społecznych i liderów zmian. Do badania Alumnów zaproszono absolwentów wszystkich edycji programu Ambasadorów CSR od 2004 do 2014 roku.

Wyniki badania „Menedżerowie CSR”

„Menedżerowie CSR” stanowią nową odsłonę wcześniej publikowanych w 2003 i 2010 roku badań realizowanych pod nazwą „Menedżerowie 500/ Lider CSR”. Pod względem tematyki pozostają one spójne, choć najnowsze badanie o menedżerach posiada jednak inne cele i przeprowadzone zostało według nowej metodologii. Na tym etapie rozwoju koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce jest już liczne grono jej praktyków, którzy czerpiąc z własnego doświadczenia zawodowego mogą dokonać oceny stanu CSR w Polsce. Z tego względu głównym celem badania było sprawdzenie, jakie są ich opinie na temat osiągnięć CSR w polskim biznesie na przestrzeni ostatnich 15 lat oraz sprawdzenie tego, jak postrzegają perspektywy jego rozwoju na polskim gruncie w najbliższej przyszłości.

Podcast »

Typ publikacji

Obszar tematyczny