Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Raport „Boosting sustainable innovations in small and medium-sized enterprises in the Baltic Sea Region. SPIN Strategic Actions for decision makers” podsumowujący europejski projekt SPIN przedstawia propozycje instrumentów wspierania zrównoważonej i innowacyjnej produkcji w małych i średnich przedsiębiorstwach.
Małopolskie Obserwatorium Gospodarki opublikowało raport „CSR w Małopolsce” poświęcone idei CSR w województwie małopolskim.
Raport „Błędy i bariery w dialogu firm z interesariuszami w Polsce” przedstawia główne wnioski z warsztatów z udziałem ekspertów ds. CSR w Polsce oraz analizuje stan dialogu firm z interesariuszami w Polsce na przykładzie pracowników, klientów i organizacji pozarządowych.
Badanie „Odpowiedzialny marketing”, wykonane przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR, Grupa Gemius SA) na zlecenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu w 2011 roku.
„Dialog z interesariuszami” to publikacja z praktycznymi wskazówkami dla firm i organizacji, przygotowana przez Program Partnerstwa Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Broszura jest praktycznym poradnikiem pokazującym, w jaki sposób zaplanować i przeprowadzić z sukcesem proces dialogu z otoczeniem.
Raport o Rozwoju Społecznym 2011 opublikowany przez Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP) stanowi ranking wskaźnika rozwoju społecznego (ang. Human Development Index, HDI), obejmującym 187 krajów świata.
Raport Organizacji NZ ds. Wyżywenia i Rolnictwa (FAO) pt. „Global Food Losses and Food Waste” opisuje jak marnowana jest żywność na świecie.
Publikacja „Polskie i szwedzkie MSP wobec wyzwań CSR” jest podsumowaniem badania przeprowadzone w ramach projektu RespEn.
Organizatorem V Rankingu Odpowiedzialnych Firm jest Dziennik Gazeta Prawna. Partnerami merytorycznymi Rankingu są Forum Odpowiedzialnego…
31 marca 2011 r. Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało dziewiąty już „Raport odpowiedzialny biznes w Polsce 2010. Dobre praktyki”. Rosnące zaangażowanie małych i średnich przedsiębiorstw w mniejszych miastach, coraz powszechniejsze zastosowanie mediów społecznościowych w działaniach CSR – to tylko niektóre z trendów wyłaniających się z Raportu. Jego prezentacji towarzyszyła debata na temat przyszłej roli biznesu w Polsce i Europie, a także ogłoszenie wyników konkursu dla dziennikarzy „Pióro odpowiedzialności”.