Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Ponad 60% Polaków przyznaje, że dokonuje zakupów odzieży, obuwia i dodatków w przemyślany sposób. Coraz większa troska o ochronę środowiska jest widoczna w postawach konsumentów – blisko co trzeci Polak deklaruje chęć dokonania wyższej ceny zakup produktu wyprodukowanego w ekologiczny sposób. To wnioski z przygotowanego przez KPMG i Akademię Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego raportu „Rynek mody w Polsce 2019”.
25 września Minister Finansów, Inwestycji i Rozwoju rozpoczął kampanię „Odpowiedzialny konsument”. W ramach kampanii upowszechniane są broszury informacyjne opracowane przez ekspertów Grupy Roboczej ds. Konsumenckich, do której należą przedstawiciele organizacji społeczeństwa obywatelskiego, instytucji publicznych, firm oraz uczelni.
Instytut WiseEuropa opracował pogłębioną analizę „Contribution to Growth: Delivering economic benefits for citizens and businesses”…
Firma Salesforce trzeci rok z rzędu przeprowadziła międzynarodowe badanie klientów, ujmując jego wyniki w raporcie „State of the Connected Customer”. Z tegorocznych analiz rynku wynika, że klienci oczekują od firm większej personalizacji w kontakcie, innowacyjnych i wielokanałowych standardów obsługi, a jednocześnie doceniają firmy aktywne społecznie – takie, które prowadzą działania na rzecz lokalnych społeczności, ochrony środowiska czy zrównoważonego rozwoju.
Organizacja Circle Economy, zainspirowana raportem ONZ „Emissions Gap Report” opublikowała raport poświęcony gospodarce obiegu zamkniętego,…
Corporate Citizenship przygotował publikację „10 Actions for Business”, czyli zestawienie – zdaniem organizacji – najważniejszych…
Aby ułatwić współpracę biznesu z organizacjami pozarządowymi eksperci podatkowi i prawni Deloitte, partner Forum Odpowiedzialnego…
Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie przygotowała poradnik dla konsumentów po znakach, etykietach i certyfikatach eko i fair, które znaleźć można na metkach ubrań.
Bank Światowy udostępnił bezpłatny i otwarty dla wszystkich Atlas Celów Zrównoważonego Rozwoju 2018. Na stronie…
The latest report “Responsible Business in Poland 2017. Good Practices” provides more than a thousand…