Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Badanie „Odpowiedzialny marketing”, wykonane przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR, Grupa Gemius SA) na zlecenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu w 2011 roku.
Publikacja „Polskie i szwedzkie MSP wobec wyzwań CSR” jest podsumowaniem badania przeprowadzone w ramach projektu RespEn.
Badanie „Młodzi konsumenci o CSR”, przeprowadzone w październiku 2009 r. przez firmę badawczą Gemius SA we współpracy z Forum Odpowiedzialnego Biznesu, dotyczy postaw i świadomości młodych polskich konsumentów w odniesieniu do społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw.
Jaka jest kondycja społecznej odpowiedzialności biznesu w naszym kraju? Co zrobić, aby wzmocnić CSR polskiej gospodarki? 15 października 2007 zostały zaprezentowane wyniki pierwszej w Polsce analizy poziomu zaawansowania działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu podejmowanych przez polskie przedsiębiorstwa.
92% agencji PR oferuje usługi z zakresu zaangażowania społecznego. Co trzeci przedstawiciel agencji PR wdraża strategię CSR u klientów. 71% PRowców inicjuje działania CSR.