Publikacje

Wybrany typ publikacji: Publikacje i badania CSR

Wybrany obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie

Zobacz wszystkie publikacje

Contribution to Growth: Delivering economic benefits for citizens and businesses

Instytut WiseEuropa opracował pogłębioną analizę „Contribution to Growth: Delivering economic benefits for citizens and businesses”…

State of the Connected Customer

Firma Salesforce trzeci rok z rzędu przeprowadziła międzynarodowe badanie klientów, ujmując jego wyniki w raporcie „State of the Connected Customer”. Z tegorocznych analiz rynku wynika, że klienci oczekują od firm większej personalizacji w kontakcie, innowacyjnych i wielokanałowych standardów obsługi, a jednocześnie doceniają firmy aktywne społecznie – takie, które prowadzą działania na rzecz lokalnych społeczności, ochrony środowiska czy zrównoważonego rozwoju.

Circularity Gap 2019

Organizacja Circle Economy, zainspirowana raportem ONZ “Emissions Gap Report” opublikowała raport poświęcony gospodarce obiegu zamkniętego,…

10 Actions for Business in 2019

Corporate Citizenship przygotował publikację “10 Actions for Business”, czyli zestawienie – zdaniem organizacji – najważniejszych…

„Współpraca podmiotów biznesowych i organizacji pozarządowych: aspekty prawno-podatkowe”

Aby ułatwić współpracę biznesu z organizacjami pozarządowymi eksperci podatkowi i prawni Deloitte, partner Forum Odpowiedzialnego…

Znaki, etykiety, certyfikaty – jak sprawdzić czy moda jest naprawdę eko i fair?

Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie przygotowała poradnik dla konsumentów po znakach, etykietach i certyfikatach eko i fair, które znaleźć można na metkach ubrań.

Atlas of Sustainable Development Goals 2018

Bank Światowy udostępnił bezpłatny i otwarty dla wszystkich Atlas Celów Zrównoważonego Rozwoju 2018. Na stronie…

REPORT Responsible business in Poland 2017

The latest report “Responsible Business in Poland 2017. Good Practices” provides more than a thousand…

Collaboration for Impact – raport CSR Europe i PwC

PwC i CSR Europe przeprowadziły badanie mające na celu ocenę zaawansowania i integracji działań z…

2018 Deloitte Millennial Survey

Deloitte opublikował kolejną edycję Millenial Survey, tym razem biorąc pod uwagę także Generację Z, czyli tzw. post-millenialsów. Wyniki raportu wskazują na rosnące rozczarowanie młodych ludzi biznesem i poczucie nieprzygotowania na zmiany na tzw. Industry 4.0.

Podcast »

Typ publikacji

Obszar tematyczny