Laureaci Pióra odpowiedzialności (9 materiałów)

CSR ogólnie

Jak pomagać nie na pokaz?

Jak pomagać nie na pokaz?

Laureaci Pióra odpowiedzialności

Społeczna odpowiedzialność biznesu nie może sprowadzać się do jednorazowego eventu reklamowanego na billboardach. To musi być filozofia działania firmy.

***
Społeczna odpowiedzialność biznesu nie może sprowadzać się do jednorazowego eventu reklamowanego na billboardach. To musi być filozofia działania firmy.

czytaj więcej
Partnerstwo to podstawa

Partnerstwo to podstawa

Laureaci Pióra odpowiedzialności

Poszukując własnego modelu zrównoważonego rozwoju sprzyjającego zarówno mieszkańcom, jak i inwestorom, miasta coraz chętniej zwracają się ku gospodarce okrężnej. Zanim ten model wpisze się w życie miasta na stałe, warto zrozumieć, czym jest gospodarka okrężna i jakie tworzy możliwości dla mieszkańców, administracji publicznej i biznesu.

czytaj więcej
Hotelarze coraz bardziej odpowiedzialni społecznie

Hotelarze coraz bardziej odpowiedzialni społecznie

Laureaci Pióra odpowiedzialności

Artykuł Karoliny Błońskiej otrzymał nagrodę główną w kategorii „Ekspert” konkursu „Pióro odpowiedzialności”. Tekst został nagrodzony za  kompleksowe i merytoryczne podejście do CSR, a także za ukazanie ambicji branży hotelarskiej w zakresie wdrażania tej koncepcji. Pierwotnie artykuł został opublikowany w miesięczniku „Hotelarz”24 listopada 2016.  *** Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (Corporate Social Responsibility) staje się coraz ważniejszym elementem strategicznych działań hoteli w Polsce, bo też…

czytaj więcej

CSR nie umarł ale wymaga redefinicji

Laureaci Pióra odpowiedzialności

Po dekadzie zaawansowanych działań w zakresie odpowiedzialności biznesu przedsiębiorstwa dostrzegają mielizny tradycyjnego pojmowania CSR. Odpowiedzialność społeczna firm spełnia swoją rolę – ale żeby prowadziła do lepszego rozwiązywania problemów społecznych, potrzebna jest zmiana podejścia na bardziej strategiczne.

czytaj więcej

Odpowiedzialność dla dorosłych

Laureaci Pióra odpowiedzialności

Fakt, że ciało świetnie sprzedaje, wiedzą od dawna wszyscy marketerzy, którzy z upodobaniem przez co najmniej dwie dekady wykorzystywali zmysłowość, by reklamować czasami tak kuriozalne produkty jak gładź gipsowa. To, że sprzedaje też szczytne idee, od dawna wiedzą ekologiczni i polityczni aktywiści, którzy w imię szczytnych idei obnażają swoje ciało bądź uprawiają seks w miejscach publicznych. Jednak związek seksualności z odpowiedzialnością społeczną jest tematem wciąż nowym i dla wielu nieakceptowalnym.

czytaj więcej

Inwestować w swoich

Laureaci Pióra odpowiedzialności

Tekst został nagrodzony w 2011 roku, w pierwszej edycji konkursu dla dziennikarzy „Pióro odpowiedzialności”, organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Wyróżnienie w kategorii „Prasa”: Agnieszka Janas z magazynu Press, artykuł „Inwestować w swoich”, Press, czerwiec 2009 r.   Wspieranie zawodowych ambicji i prywatnych potrzeb pracowników buduje ich lojalność i pozwala oszczędzać na rotacji. Kierowca gwałtownie naciska…

czytaj więcej

Oto spółki, którym należy się respekt

Laureaci Pióra odpowiedzialności

Tekst został nagrodzony w 2011 roku, w pierwszej edycji konkursu dla dziennikarzy „Pióro odpowiedzialności”, organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Laureatka w kategorii „Prasa”: Magdalena Krukowska z Forbes – artykuł „Oto spółki, których należy się respekt” – Forbes, grudzień 2009.   Nowy giełdowy indeks spółek odpowiedzialnych społecznie nie wystawia jeszcze polskim przedsiębiorstwom świadectwa moralności. Rynek zyskał…

czytaj więcej