Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Autorzy: Cone Communications, Ebiquity
Data i miejsce wydania: 2015
Najnowsze badanie Cone Communications/Ebiquity Global CSR Study pokazuje rosnący poziom zrozumienia, świadomości oraz udzielanego wsparcia konsumentów w krajach rozwiniętych dla społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Jednocześnie rosną oczekiwania wobec firm, aby wychodziły poza dotychczasowe ramy korporacyjnego CSR i stawały się partnerami zmiany społecznej. Cone Communications we współpracy z Ebiquity zrealizowały trzecią edycję międzynarodowego badania postaw, poglądów i zachowań konsumentów związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Przeprowadzone badanie on-line objęło 9709 osób z dziewięciu największych pod względem wielkości PKB państw (tj. Stanów Zjednoczonych, Kanady, Brazylii, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Chin, Indii oraz Japonii). Do głównych wniosków płynących z badania należą:
Poprzednie edycje badania Cone Communications/Ebiquity Global CSR Study odbyły się w 2011 r. i 2013 r.
Pobierz publikację 2015 Cone Communications/Ebiquity Global CSR Study
Źródło: CR Navigator
Pliki do pobrania:
publikacje_2015_cone_communications_ebiquity_global_csr_study