Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Autorzy: Agata Gruszecka-Tieśluk (red.)
Data i miejsce wydania: Warszawa 2013
Firmy coraz częściej rozumieją, że być odpowiedzialnym, to znaczy odpowiadać na potrzeby społeczne, ekonomiczne i ekologiczne miejsca, w którym przyszło im funkcjonować. Już nie wystarczy „dobrze robić biznes” – zmieniająca się rzeczywistość i jednocześnie rosnące oczekiwania różnych grup interesariuszy, wymagają od firm nieustannego reagowania i wprowadzania różnego rodzaju innowacji z zakresu społecznej odpowiedzialności.
Przedstawione w tym krótkim artykule trendy CSR to pewne wycinki rzeczywistości biznesowej dostrzeżone przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz przedstawicieli i przedstawicielki firm będących liderami społecznej odpowiedzialności w Polsce wycinki rzeczywistości.
Za najważniejsze trendy w obecnym roku uznaliśmy:
– Trendy CSR to publikacja, którą chcielibyśmy uczynić cykliczną, a z Państwa pomocą stale ją udoskonalać. Mamy nadzieję, że w tej analizie znajdą Państwo inspiracje, cenne informacje i motywację do refleksji – podkreśla Mirella Panek-Owsiańska, Prezeska FOB.
Koncepcja: Natalia Ćwik, Ekspertka Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Go Responsible Consulting
Opracowanie: Agata Gruszecka-Tieśluk, Menedżerka ds. zarządzania wiedzą Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Konsultacje: Zespół Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz przedstawiciele firm Programu Partnerstwa
Pliki do pobrania:
Trendy CSR 2013