Podcast

#DiversityTalks 25 – Jak efektywnie komunikować DEI? – Ewa Sobiech

W kolejnym odcinku #DiversityTalks Marzena Strzelczak, doradczyni zarządu FOB ds. DEI rozmawia z  Ewą Sobiech, menadżerką ds. zaangażowanie pracowników, różnorodności i inkluzywności w Philip Morris Polska o różnorodności w praktyce. Wspólnie szukają odpowiedzi na pytanie, jak efektywnie komunikować DEI?

Dyskusja koncentruje się wokół przedstawiania wizerunku osób 50+. Ekspertki komentują przy tej okazji wyniki badania Diversity IN Creative. Zauważają, że w kampaniach reklamowych coraz częściej pojawiają się osoby różnorodne wiekowo, natomiast wciąż reprezentacja tej grupy wiekowej jest niewspółmierna z demografią polskiego społeczeństwa.

Philip Morris Polska dostrzega wpływ zarówno dużych jak i średnich i małych przedsiębiorstw na to, w jaki sposób społeczeństwo postrzega tematykę DEI. Kluczowe dla firmy jest budowanie świadomości kadry menadżerskiej. Omawianymi przykładami wartościowych projektów są kampania #PowiedzCześćRóżnorodności oraz Program Happy Parents, który polega na wspieraniu rodziców w momencie pojawienia się dziecka. Działania PMI Polska mają także na celu nie tylko powstały nie tylko budowanie inkluzywność i różnorodność w organizacji, ale też zachęcanie innych firm do wprowadzania zmian.

Forum Odpowiedzialnego Biznesu · #DiversityTalks 25 – Ewa Sobiech