Jeronimo Martins Polska

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem sklepów Biedronka – największej sieci detalicznej w Polsce – posiadającej ponad 2900 placówek zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach. Jest także największym prywatnym pracodawcą w Polsce.

 

Filary odpowiedzialności korporacyjnej firmy:

 

Promowanie zdrowia poprzez odżywianie: Dążenie do poprawy jakości życia konsumentów poprzez edukację, zamianę postaw żywieniowych i promocję właściwego odżywania. Promowanie zrównoważonej konsumpcji.

 

Szanowanie środowiska: Efektywne zarządzanie zasobami oraz codzienna dbałość o ochronę środowiska.
Dokonywanie odpowiedzialnych zakupów: uwzględnianie kwestii etycznych i środowiskowych w łańcuchach dostaw w celu stopniowej i trwałej poprawy skutków ich działania.

 

Wspieranie lokalnych społeczności: Poświęcanie uwagi lokalnym społecznościom w celu wspierania spójności społecznej, przerwania cyklu ubóstwa i niedożywienia, podniesienia dobrostanu społeczeństwa.

 

Wzorowy pracodawca: wspieranie polityki zrównoważonego i konkurencyjnego wynagrodzenia, zdrowego i pełnego wyzwań środowiska pracy, zapewnienie warunków do rozwoju zawodowego i osobistego.

 

Dowiedz się więcej o społecznej odpowiedzialności Jeronimo Martins Polska

Informacje od Partnera

30 stycznia 2020

Zdrowie i jakość życia człowieka wśród priorytetów globalnej agendy. Trwa kampania informacyjna Forum Odpowiedzialnego Biznesu #5latSDGs

Zapewnienie wszystkim ludziom w każdym wieku zdrowego życia oraz promowanie dobrobytu to wynikające z Agendy 2030 globalne zobowiązanie ujęte w trzecim z Celów Zrównoważonego Rozwoju. Wśród realizowanych przez biznes inicjatyw, które wpisują się w realizację SDG 3, są między innymi działania związane z promowaniem zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej, profilaktyką zdrowotną czy bezpieczeństwem na drodze.

21 stycznia 2020

Jakość żywności ważnym tematem dla biznesu i społeczeństwa

Wyzwaniem dla Polski i świata wciąż pozostają kwestie niedożywienia, jakości i bezpieczeństwa żywnościowego czy zrównoważonego rolnictwa. Odnoszą się do nich zadania zawarte w 2. Celu Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Z perspektywy 5 lat obowiązywania celów warto sprawdzić, co udało się osiągnąć…

17 stycznia 2020

Smaczna edukacja w Biedronce

Przed warszawskimi uczniami nie lada zadanie – będą dokładnie przyglądać się produktom w Biedronce. Jaki jest tego powód? Biedronka wspólnie z Fundacją Legii zaprosiła warszawskich uczniów do wyjątkowej aktywności. W ramach programu „Celuj w zdrowie” dzieci sprawdzają składy produktów dostępnych w Biedronce pod kątem zdrowego odżywiania.

Zobacz wszystkie wiadomości od Jeronimo Martins Polska »