Instytut Monitorowania Mediów

Instytut Monitorowania Mediów jest liderem w branży monitoringu mediów. Od 10 lat świadczy usługi wyszukiwania i analizy informacji publikowanych w mediach oraz tworzenia raportów wizerunkowych. IMM stale monitoruje ponad 900 tytułów gazet i czasopism ogólnopolskich, regionalnych i anglojęzycznych, 33 stacje telewizyjne (ogólnopolskie i regionalne), 63 stacje radiowe (ogólnopolskie i regionalne), polskie zasoby Internetu oraz Social Media (w tym: Facebook, Twitter, Blip, Goldenline).
Wyniki procesu monitorowania mediów są dostępne on-line za pośrednictwem platformy internetowej, której najnowsza wersja została wdrożona w 2010 roku. W sierpniu 2004 r. IMM stworzył i do dzisiaj wspiera portal dla branży public relations www.PRoto.pl.
Usługi IMM są cenione przez szefów firm, a także przez specjalistów z dziedziny marketingu i public relations. Obecnie Instytut realizuje zamówienia prawie półtora tysiąca klientów, tworząc dla nich indywidualne serwisy informacyjne, analizy przekazów mediowych oraz raporty wizerunkowe.
W 2007 roku IMM stworzył jedyną na polskim rynku bazę kontaktów do dziennikarzy oraz mediów www.MediaContact.pl. Od czerwca 2002 r. Instytut należy do prestiżowej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse), zrzeszającej ok. 80% firm z międzynarodowego przemysłu monitoringu mediów.
W 2009 r. oraz 2010 r. IMM został wyróżniony tytułem „Diamentu Forbesa” w rankingu przedsiębiorstw najszybciej zwiększających swoją wartość, stworzonym przez miesięcznik Forbes oraz wywiadownię gospodarczą Dun&Bradstreet. Od początku działalności IMM jest także zaangażowany w działania CSR. Oprócz samodzielnej realizacji programu społecznej odpowiedzialności biznesu, wspiera działania Forum Odpowiedzialnego Biznesu.