Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Castorama Polska Sp. z o.o. działa w Polsce od 1995 roku. Pierwszy sklep otwarto w dniu 2 kwietnia 1997 roku i obecnie Castorama jest liderem na polskim rynku w branży home improvement, oferując towary do poprawy warunków mieszkaniowych zgodnie z misją Lepsze Domy, Lepsze Życie. Castorama pomaga klientom poprawiać jakość życia, oferując im coraz doskonalszą ofertę produktów i usług oraz inspirując do zmian w swoim otoczeniu. Castorama jest marką dostępną dla każdego, która umożliwia wszystkim poprawę warunków mieszkaniowych. Oferta Castorama pozwala na remont, a nawet wybudowanie domu, aranżację łazienki, kuchni, strefy przechowywania czy jego udekorowanie. Umożliwia zagospodarowanie ogrodu, jego pielęgnację oraz zbudowanie strefy relaksu i wypoczynku, zarówno na zewnątrz, jak i na tarasie czy balkonie. Kompleksowa oferta narzędzi zaspokaja potrzeby fachowców, wytrawnych majsterkowiczów i tych wszystkich, którzy chcą samodzielnie lub z pomocą dokonać mniejszych lub większych ulepszeń swoich domów i swojego otoczenia.
Odpowiedzialność społeczna Castorama to uwzględnianie w procesie decyzyjnym kwestii społecznych i środowiskowych oraz rozliczanie się z wpływu podejmowanych decyzji i działań na te obszary. Działania spółki są przejrzyste oraz etyczne i przyczyniają się do rozwoju zrównoważonego. Naszym celem jest wykroczyć poza ramy neutralności i robić „więcej dobrego” niż „mniej złego” dzięki aspiracji do bycia firmą Net Positive, czyli dającą środowisku więcej niż z niego zabierającą. Strategia Net Positive kładzie nacisk na rozwiązania, które wspomagają procesy korzystnego oddziaływania na otoczenie, rozwijają i umacniają umiejętności ochrony środowiska naturalnego i poprawiają jakość życia. Strategia Net Positive opiera się na czterech filarach: Drewno, Energia, Innowacje, Społeczności lokalne. Wybór został podyktowany wielkością wpływu wywieranego przez Castorama na poszczególne obszary, a w konsekwencji – możliwościami wniesienia pozytywnego wkładu.
Więcej na temat strategii odpowiedzialności społecznej można przeczytać na stronie www.castorama.pl
Zasady społecznej odpowiedzialności zawsze pełniły ważną rolę w działalności Castorama Polska. W 2015 roku organizacja postanowiła, podzielić się z interesariuszami swoimi osiągnięciami i planami w formie raportu. Castorama Polska traktuje Raport, jako podsumowanie dotychczasowych działań, ale także i jako zobowiązanie do tego, by w kolejnych latach jeszcze lepiej i skuteczniej wypełniać założone cele społeczne i środowiskowe.
Raport jest dostępny na stronie www.castorama.pl
🗓️ Już 25 maja zapraszamy na 9. Targi CSR, których jesteśmy patronem. 💥 Czekają na Was część wystawowa i konferencyjna, którą rozpocznie premiera Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2021. Dobre praktyki”
Rafał @Trzaskowski podpisał w imieniu m. st. @Warszawa koordynowaną przez nas #KartaRóżnorodności🎉 To międzynarodowa inicjatywa na rzecz #diversity & #inclusion pod patronatem @EU_Commission. Więcej: https://odpowiedzialnybiznes.pl/karta-roznorodnosci/aktualnosci-karta/rafal-trzaskowski-podpisal-karte-roznorodnosci-w-imieniu-m-st-warszawy/ #10latKR #EUDiversityMonth #DiversityCharters @EUinPL
.@warszawa dołączyła do sygnatariuszy Karty Różnorodności! Równe traktowanie, przeciwdziałanie dyskryminacji i mobbingowi, szacunek dla różnorodności. Na tych fundamentach tworzymy miasto przyjazne mieszkańcom i pracownikom. Bo wszyscy jesteśmy równi, ale też różni. @FOB_Poland
➡️ 25 maja 📅 – w 📌 Expo XXI Warszawa - odbędą się 👉 9. Targi CSR. Klimat, rozwój, biznes, organizowane przez @FOB_Poland 👌 Wstęp na wydarzenie, które 🟥 @ThinkMice objął patronatem medialnym 💪 jest bezpłatny 💰 👍 Zapraszamy❗️❗️ https://www.thinkmice.pl/news/3703-najwieksze-w-polsce-wydarzenie-odpowiedzialnego-biznesu-juz-25-maja