Brown-Forman

W Brown-Forman Polska obowiązuje globalna strategia Odpowiedzialnego Biznesu, której nadrzędnym przesłaniem jest wzbogacanie doświadczeń życiowych poprzez odpowiedzialne budowanie marek alkoholowych, które rozwijają się i trwają przez pokolenia.  Tworzenie strategii jest procesem ciągłym, w który zaangażowani są pracownicy firmy na całym świecie, a jej główne wartości to: integralność, szacunek, zaufanie, praca zespołowa oraz doskonałość.

Strategia Odpowiedzialnego Biznesu ma charakter holistyczny, a jej beneficjentami są przedstawiciele zarówno środowiska zewnętrznego, jak i pracownicy.

Priorytetami są:

– Promocja odpowiedzialnej sprzedaży, promocji oraz konsumpcji alkoholu. Działania z tego obszaru dotyczą restrykcyjnego przestrzegania zapisów prawa  oraz działań informacyjnych i edukacyjnych, które mają na celu zwiększenie wiedzy poszczególnych grup interesariuszy. Ponadto firma jest aktywnym członkiem organizacji branżowych, których statusowym celem jest propagowanie odpowiedzialnej sprzedaży, promocji oraz konsumpcji alkoholu.

– Ochrona środowiska. Firma prowadzi politykę zrównoważonego rozwoju, której celem jest ochrona zasobów naturalnych.

– Rozwój pracowników. Firma prowadzi działania służące rozwojowi talentów, szanując różnorodność i wykorzystując jej ogromny potencjał .

– Relacje z otoczeniem. Firma angażuje się w rozwój społeczności, przyczyniając się tym samym do poprawy jakości życia oraz pracy.

Więcej informacji na stronie: https://www.brown-forman.com/responsibility/

Informacje od Partnera

8 lipca 2019

Brown-Forman i Orange sponsorami Narvil Gentlemen’s Tennis Cup 2019

21-22 czerwca odbyła się piąta edycja turnieju Narvil Gentlemen’s Tennis Cup, w którym udział wzięli przedstawiciel kultury i biznesu. Wśród sponsorów wydarzenia znaleźli się partnerzy FOB Brown-Forman i Orange.  

Zobacz wszystkie wiadomości od Brown-Forman »