Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Konkurs dla dziennikarzy „Pióro odpowiedzialności” ma na celu propagowanie w mediach idei społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), a także zwiększenie zainteresowania dziennikarzy tematyką CSR oraz podnoszenie ich wiedzy i kompetencji w tym zakresie.
Jury Konkursu
Wyboru laureatów Konkursu dokonuje Jury Konkursu w składzie:
Kryteria oceny prac konkursowych
Uroczyste wręczenie nagród nastąpiło w dniu 31 marca 2011 r.w trakcie ogłoszenia Raportu „Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2010. Dobre praktyki”.
Laureatką konkursu w kategorii „Prasa” została Magdalena Krukowska, dziennikarka magazynu Forbes, nagrodzona za artykuł „Oto spółki, którym należy się respekt”. Wyróżnienie otrzymały Agnieszka Janas z miesięcznika Press, za artykuł „Inwestować w swoich” oraz Katarzyna Klimek-Michno z Dziennika Polskiego za artykuł „Szczęśliwi rodzice, zadowolona firma”. W kategorii „Internet” Jury postanowiło nie przyznawać nagrody głównej, ale wyróżniło Grażynę Raszkowską z Rzeczpospolitej za artykuł „Jak wielki biznes łamie prawa człowieka”. Nagrodę główną w postaci statuetki oraz dyplomy za wyróżnione prace wręczył Przewodniczący Jury – prof. Maciej Mrozowski. Poniżej mogą Państwo obejrzeć relację z wręczenia nagród, które odbyło się 31 marca 2011 r. w Teatrze Kamienica w Warszawie.