Raport „Idealny Employer Branding”

27 września 2021

Jak dobrze zadbać o markę jako pracodawca? Czym jest skuteczne mierzenie efektywności działań EB? Jak zaangażować pracowników do promowania marki? Tego wszystkiego i jeszcze więcej można dowiedzieć się na niemal 50 stronach raportu eksperckiego HRlink i Goldenline. Jedną z autorek raportu jest Patrycja Kamionek z Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

– Różnorodność jest faktem. Ludzie różnią się od siebie zarówno w sposób widoczny na pierwszy rzut oka – na przykład ze względu na styl ubioru czy wiek, jak i często niedostrzegalny – z uwagi na doświadczenia życiowe, wyznanie lub jego brak, orientację, poglądy czy przynależność do jakiejś organizacji lub związku zawodowego. Różnorodność populacji to coraz bardziej charakterystyczna cecha współczesnego świata, w tym Europy. Środowisko pracy nie może pozostać obojętne na takie zmiany – pisze Patrycja Kamionek, menedżerka projektów w Forum Odpowiedzialnego Biznesu, która zajmuje się koordynowaniem działań realizowanych w ramach Karty Różnorodności oraz współpracą z organizacjami partnerskimi z całej Europy.

Pobierz raport „Idealny Employer Branding” >>

Dołącz do Karty Różnorodności >>