Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Promowanie różnorodności i integracji w miejscu pracy jest szansą na zwiększenie efektywności, zatrzymania talentów i promowania przyjaznego miejsca pracy. Firmy muszą zwracać uwagę, czy kobiety pracownicy LGBT, mniejszości etniczne, osoby niepełnosprawne etc. czują się docenione oraz należą do środowiska pracy.
Ostatnio wiele przykładów obfituje w potwierdzenie słuszności zarządzania różnorodnością w miejscu pracy. Ogromne poruszenie w mediach społecznościowych wywołała polityka firmy Gap polegająca na przyznaniu rabatu również partnerom pracowników tej samej płci. W kampanii reklamowej linii Be One wystąpiły zaś pary homoseksualne.
Kolejną firmą, która wysłała wyraźny sygnał poparcia dla równości LGBT jest firma Clorox, która stworzyła kampanię „It Gets Better„, która pomaga nastolatkom pogodzić się z tym, że są w mniejszości seksualnej.
Podczas 3rd Annual Diversity Summit firma Southwest Airlines podsumowała swoje działania na polu zarządzania różnorodnością. Wydarzenie miało na celu podkreślić zróżnicowaną społeczność pracowników. Oprócz liderów obecnych było 200 pracowników z całych Stanów Zjednoczonych.
Tematem spotkania zostały: LUVing Employees, LUVing Communities oraz kwestia włączania do głównego wątku kultury organizacyjnej firmy, a także jej zaangażowania na rzecz różnorodności i integracji społecznej, kwestii LGBT oraz działań na rzecz integracji różnych grup pracowników.
Angeles Valenciano z Teksańskiej Różnorodności Rady został zaproszony do wystąpienia na temat różnorodności, integracji społecznej, i zaangażowania w drodze do osiągnięcia sukcesu.
Wydarzenie zostało podsumowane przez Jeffa Lamba, Executive Vice President and Chief People & Administrative Officer. Lamb zwrócił uwagę, aby pracownicy urzeczywistniali to, o czym była mowa na spotkaniu w codziennych zachowaniach.
Źródło: justmeans.com