Dla mediów
ENGLISH
O nas
Kim jesteśmy
Misja, wartości i standardy
Ludzie
Sprawozdania i raporty
Statut
Kontakt
Polityka prywatności i przetwarzanie danych osobowych
Co robimy
Współpraca
Współpraca z biznesem
Współpraca ze środowiskiem akademickim
Współpraca z organizacjami pozarządowymi
Współpraca z administracją
Współpraca międzynarodowa
Programy
Program Partnerstwa
Chapter Zero Poland
Karta Różnorodności
Karta Praw Dziecka w Biznesie
Centrum Wolontariatu Pracowniczego
Liga Odpowiedzialnego Biznesu
Prowadzenie badań
Szkolenia
Konkursy
O konkursach
Konkurs Raporty Zrównoważonego Rozwoju
Pióro odpowiedzialności
Nagroda „Ludzie, którzy zmieniają biznes”
Ogólnopolski konkurs wiedzy o ESG
Baza wiedzy o ESG
Baza wiedzy
Baza wiedzy o ESG
Wydarzenia
Encyklopedia ESG
Publikacje
Artykuły eksperckie
Podcast Odpowiedzialny
Dobre praktyki
Partnerstwo z biznesem
Czytasz i pomagasz
1 marca 2018
Trwa specjalna akcja „Gazety Wyborczej”, w której – zamawiając prenumeratę cyfro
wą – można jednocześnie wesprzeć jedną z trzech organizacji społecznych: Kampanię Przeciw Homofobii, Centrum Praw Kobiet lub Stowarzyszenie Interwencji Prawnej. AGORA S.A. właściciel Gazety, jest sygnatariuszem Karty Różnorodności.
Należąca do AGORA S.A. „Gazeta Wyborcza” w nowej akcji zachęca innych do pomocy poprzez zakup prenumeraty cyfrowej. Na stronie
Wyborcza.pl/pomagamy
czytelnic
y wybierają rodzaj prenumeraty, a następnie wskazują organizację, na której konto ma zostać przekazany cały przychód z prenumeraty.
W ramach akcji „Czytasz i pomagasz!” można wesprzeć następujące organizacje:
Kampanię Przeciw Homofobii
, która zajmuje się przeciwdziałaniem dyskryminacji ze względu na orientację seksualną i tożsamość płciową w polskim społeczeństwie.
Centrum Praw Kobiet
– to organizacja, której misją jest działanie na rzecz równego statusu kobiet i mężczyzn w życiu publicznym oraz w rodzinie. CPK m.in. prowadzi działania edukacyjne, a także udziela pomocy prawnej i psychologicznej kobietom-ofiarom przemocy i dyskryminacji.
Stowarzyszenie Interwencji Prawnej
działa na rzecz osób dyskryminowanych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym, udzielając im pomocy prawnej i wsparcia integracyjnego. Od 10 lat prowadzi bezpłatne porady prawne, pomaga cudzoziemcom, imigrantom i uchodźcom.
Akcja „Czytasz i pomagasz” jest przykładem marketingu zaangażowanego społecznie, który umożliwia połączenie celów biznesowych i społecznych. źródło: materiały prasowe firmy.
O Karcie Różnorodności
Miesiąc Różnorodności 2023
O programie
Jak zostać sygnatariuszem Karty?
Treść dokumentu
Ankieta zgłoszeniowa do programu
Karta Różnorodności w krajach Europejskich
10 lat Karty Różnorodności
Sygnatariusze Karty
Sygnatariusze Karty
Sygnatariusze Wspierający Kartę Różnorodności
Materiały dla sygnatariuszy | Resources for Signatories
Diversity IN check
O Diversity IN Check
Diversity IN Check Creative
Rada ekspertek i ekspertów
Zgłoś swój udział
Q&A
English
Baza wiedzy
Artykuły eksperckie
Publikacje
Multimedia
Podcasty #DiversityTalks