Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
W czwartek 20 maja obchodzony jest coroczny Światowy Dzień Wiedzy o Dostępności (ang. Global Accessibility Awareness Day – GAAD). Jego cel to zwracanie uwagi na konieczność usuwania barier, które osobom z niepełnosprawnościami utrudniają dostęp do informacji. Bank BNP Paribas, jeden z pierwszych sygnatariuszy Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży, podsumowuje własne działania podjęte na rzecz osób ze szczególnymi potrzebami.
Deklaracja Odpowiedzialnej Sprzedaży to projekt, zainicjowany przez instytucje finansowe, którego gospodarzem jest Federacja Konsumentów. Celem jest upowszechnienie m.in. najwyższych standardów etycznych w relacjach instytucji finansowych z Klientami.
– To dla nas ważne zobowiązanie. Chcemy na co dzień pokazywać naszym Klientom, że o nich dbamy i dostosowujemy się do ich potrzeb. Szczególną troską otaczamy te osoby, dla których podjęcie niektórych działań, wymaga znacznego wysiłku – ze względu na niepełnosprawność, stan zdrowia czy wiek. Systematycznie wprowadzamy udogodnienia ułatwiające im dostęp do naszych produktów. Projektując usługi konsultujemy się z ekspertami od dostępności – tłumaczy Maria Krawczyńska, Dyrektor Biura Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, Członek Zarządu Fundacji BNP Paribas.
Najważniejsze założenia Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży to:
By efektywnie realizować założenia Deklaracji, Bank BNP Paribas współpracuje z wieloma organizacjami partnerskimi, czyniąc bankowość bardziej dostępną dla wszystkich:
Źródło: inf. pras.