Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
29 maja, z okazji #MiesiącRóżnorodności, na Facebooku Karty Różnorodności odbędzie się ogłoszenie składu II edycji Diversity & Inclusion Rating, przygotowywanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Deloitte Polska.
29 maja o godz. 10, z okazji Miesiąca Różnorodności, trwającego przez cały maj w Karcie Różnorodności, poznamy skład II edycji Diversity & Inclusion Rating – zestawienia przygotowywanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu we współpracy z zespołem Deloitte Polska. Ogłoszenie odbędzie się na Facebooku Karty Różnorodności >>
Diversity & Inclusion Rating to narzędzie stworzone na podstawie doświadczeń i metodyk polskich i międzynarodowych, zaprojektowane by mierzyć poziom zaawansowania firmy w procesie budowania włączającej organizacji. Diversity & Inclusion Rating pozwala na obiektywną i przejrzystą ocenę zarządzania różnorodnością w organizacji. Pracodawca może ją wykorzystać m.in. do wyznaczenia mierzalnych celów i budowy planów działań. Poddanie się ocenie pozwala lepiej zdefiniować szanse i ryzyka związane z zarządzaniem różnorodnością oraz obszary do rozwoju w procesie budowania włączającej organizacji, otwartej na różnorodne pracowniczki i pracowników.
Poznaj wyniki I edycji Diversity & Inclusion Rating >>
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając “Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.