Dotyczy firmy: Pepco

Znalezione aktualności: 17

22 lutego 2024

Pepco podsumowuje kampanię „Dom zaczyna się od serca” 

Dzieciom i młodzieży najbardziej brakuje zrozumienia, uważnego słuchania i częstszych rozmów z domownikami – pokazują wyniki badania „Komunikacja w rodzinie” przeprowadzonego na zlecenie Pepco. W związku z obchodzonym 23 lutego Światowym Dniem Walki z Depresją firma podsumowuje kampanię „Dom zaczyna się od serca”.

10 stycznia 2024

Pepco kontynuuje współpracę z Fundacją Świętego Mikołaja i przekazuje kolejny milion dla dzieci w potrzebie

Pepco po raz kolejny wspiera dzieci oraz młodzież będącą pod opieką Fundacji Świętego Mikołaja i przekazuje na wsparcie ich rozwoju w 2024 roku darowiznę w wysokości 1 mln złotych. 600 tys. zł już przeznaczono na Stypendia Św. Mikołaja, pozostałe środki powędrują do Przystani Św. Mikołaja oraz Akademii Liderów.

27 października 2023

Wyniki badań kampanii „Dom zaczyna się od serca”

W co trzeciej rodzinie w Polsce nie mówi się o problemach, a o emocjach i uczuciach rozmawia z bliskimi tylko 24% młodych osób – tak wskazują wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Pepco. W odpowiedzi na sygnalizowane wyzwania komunikacyjne marka ogłasza kampanię społeczną „Dom zaczyna się od serca”, która ma zachęcić do rozmów z bliskimi szczególnie na trudne tematy.

8 września 2023

Pepco przeznaczy część dochodu z nowej kolekcji na wsparcie Ukrainy

Pepco zaprezentowało nową kolekcję „Gilded Age”, przygotowaną we współpracy z ukraińską artystką. Część środków ze sprzedaży produktów zostanie przekazanych Fundacji „Ukrainian Charity Exhibitions” niosącej pomoc osobom potrzebującym rehabilitacji, w związku z wojną w Ukrainie. W skład kolekcji wchodzą dekoracje do domu, akcesoria łazienkowe i kuchenne, czy tekstylia.

26 lipca 2023

Pepco wspiera program profilaktyczny „Godzina dla Młodych Głów”

Firma Pepco rozpoczęła współpracę z Fundacją UNAWEZA, w ramach projektu MŁODE GŁOWY, którego celem jest zwrócenie uwagi na problemy ze zdrowiem psychicznym wśród młodych osób oraz wprowadzenie bezpłatnych działań profilaktycznych dla młodych, rodziców i nauczycieli. 

14 marca 2023

Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

W ramach inicjatywy, firma zobowiązuje się do kontynuowania działań mających na celu zmniejszanie ilości opakowań wprowadzanych na rynek, zwiększenie ich recyklowalności i udziału surowców wtórnych, a także podjęcia działań w zakresie eliminacji opakowań nadmiernych i problematycznych, efektywnego wsparcia systemu zbiórki i recyklingu opakowań oraz podniesienia jakości i efektywności edukacji konsumentów.

9 lutego 2023

Pepco dołączyło do Better Cotton

Misją tej międzynarodowej organizacji non-profit jest pomoc społecznościom produkującym bawełnę, aby te rozwijały się z poszanowaniem środowiska naturalnego. Marka określiła swój cel: do 2025 roku 25 proc. kupowanej przez nią bawełny ma pochodzić z bardziej odpowiedzialnych źródeł.

25 listopada 2022

Charytatywne Misie w sklepach Pepco

Są pluszowe i przyjazne, a przede wszystkim dzielą się dobrem. Charytatywne Misie goszczą w sklepach Pepco od 2019 roku i są dostępne przez cały rok w różnych odsłonach. 100 proc. zysku z ich sprzedaży przeznaczane jest na realizację projektów społecznych na rzecz dzieci. Na półki sklepów Pepco trafiła właśnie nowa kolekcja tych sympatycznych pluszaków, inspirowana pomysłami pracowników firmy.

23 września 2022

Towarzystwo Przyjaciół Dzieci i Pepco rozwijają projekt „Cyfrolatki”

Po wakacyjnej przerwie ruszają kolejne zajęcia prowadzone w ramach projektu szkoleniowo-profilaktycznego „Cyfrolatki” Towarzystwa Przyjaciół Dzieci i firmy Pepco. Inicjatywa powstała w odpowiedzi na narastający problem cyberzagrożeń oraz hejtu w Internecie, a także jego konsekwencji. Najbliższe zajęcia odbędą się już 24 i 25 września br. w Łodzi. Projekt „Cyfrolatki” prowadzony jest od 2019 roku. Do tej pory udział wzięło w nim ok. 1000 podopiecznych TPD.

16 września 2022

Zakończyła się V. edycja programu grantowego Pepcolandia

112 lokalnych organizacji społecznych otrzymało w tym roku łącznie 560 tys. zł na realizację projektów dedykowanych dzieciom – to wynik piątej już edycji programu grantowego Pepcolandia, w ramach którego pracownicy sieci sklepów Pepco mogą ubiegać się o dofinansowanie dla wybranych przez siebie inicjatyw skierowanych do najmłodszych. W różnego rodzaju warsztatach kreatywnych, wspólnej zabawie i zajęciach integracyjnych weźmie udział łącznie ok. 7 000 dzieci z różnych części Polski.