Dotyczy firmy: LPP

Znalezione aktualności: 79

22 maja 2020

„W kierunku zrównoważonej mody”. LPP publikuje raport zintegrowany

Spółka LPP opublikowała raport zintegrowany za rok 2019, w którym przedstawiła dane finansowe i niefinansowe.

28 kwietnia 2020

LPP przeznaczyło 5,4 miliona złotych na wsparcie placówek zdrowia w ramach akcji #LPPpomaga

LPP, właściciel marek Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay, w ramach walki z epidemią koronawirusa, zakupiło kolejne 700 tys. maseczek ochronnych, które wkrótce trafią do potrzebujących. Gdańska firma od momentu zainicjowania akcji #LPPpomaga, przeznaczyła na ten cel już 5,4 mln złotych. Dzięki zwiększonej liczbie zamówionych środków ochronnych, wsparcie ze strony LPP otrzyma nawet 300 placówek medycznych w kraju.

9 kwietnia 2020

Prezesi ABC-Czepczyński, LPP, Sanofi, Siemens o wyzwaniach biznesowych w czasie pandemii

Forum Odpowiedzialnego Biznesu kontynuuje akcję #BiznesReagujeOdpowiedzialnie i zaprosiło prezeski i prezesów firm partnerskich FOB do wypowiedzi o zagrożeniach, wyzwaniach i zmianach funkcjonowania biznesu w obliczu pandemii. W ramach cyklu filmów i wywiadów o działaniach swoich organizacji opowiedzą CEOs firm: ABC-Czepczyński, LPP, Sanofi Polska oraz Siemens Polska.

23 marca 2020

LPP wspiera walkę z koronawirusem

LPP przekaże szpitalom zakaźnym maseczki o wartości 1 mln PLN, pierwsza partia 3300 sztuk trafiła już do jednoimiennego szpitala w Gdańsku.

20 marca 2020

„Biznes odpowiedzialny w Polsce” w dzienniku „Rzeczpospolita” z udziałem ekspertek i ekspertów FOB

20 marca wraz z dziennikami „Rzeczpospolita” i „Parkiet” ukazała się kolejna edycja wydawnictwa „Biznes odpowiedzialny w Polsce”. Wśród autorek i autorów tekstów oraz komentarzy są Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Tadeusz Joniewicz, menedżer ds. zarządzania wiedzą w FOB.

17 marca 2020

LPP rozwija kolekcje EcoAware w ramach Strategii Zrównoważonego Rozwoju

Należąca do LPP marka Reserved wprowadziła na sezon wiosna-lato nową kolekcję odzieży Joyful #EcoAware przygotowaną w 100% z materiałów organicznych oraz recyklingowanych. To kolejny etap wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju ogłoszonej przez firmę pod nazwą „For People For Our Planet”. W ramach szeroko zakrojonego programu, do końca 2025 roku LPP zwiększy w swojej flagowej marce udział kolekcji bardziej przyjaznych środowisku do 50%. Firma będzie też stopniowo rozpowszechniać w fabrykach swoich dostawców metody produkcji w obiegu zamkniętym realizując tym samym istotny krok w kierunku zmniejszenia śladu węglowego.

29 stycznia 2020

Milion masek dla Chin

W związku z pogarszającą się sytuacją w Chinach oraz rosnącą liczbą osób zakażonych koronawirusem, firma LPP podjęła decyzję o wsparciu regionów dotkniętych epidemią. Obecnie intensywnie poszukuje producentów lub hurtowników, którzy mają możliwość dostarczenia brakujących masek.

17 stycznia 2020

Pomoc LPP warta blisko 3 miliony złotych

Tylko w 2019 roku Fundacja LPP wsparła przeszło 100 organizacji, przekazując potrzebującym darowizny rzeczowe oraz pieniężne o wartości ponad 2,8 mln złotych.  Ponad 135 tysięcy sztuk odzieży o wartości 2 mln złotych trafiło do osób znajdujących się w trudnej sytuacji…

2 stycznia 2020

Wzrost gospodarczy a zrównoważony rozwój. Trwają zgłoszenia dobrych praktyk CSR

Piąty i zarazem ostatni tekst z cyklu artykułów prezentujących SDGs w kontekście dobrych praktyk, dotyczy działań na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarki. Uwzględnienie jego różnych wymiarów, w tym m.in. infrastrukturalnego, informatycznego, energetycznego czy społecznego, zostało określone w założeniach Agendy 2030. Jeszcze…

13 grudnia 2019

Cele Zrównoważonego Rozwoju: PLANETA. Trwają zgłoszenia dobrych praktyk

Przedstawiamy kolejny tekst z cyklu artykułów mających na celu zainspirowanie firm do zgłaszania swoich działań z zakresu CSR i zrównoważonego rozwoju do 18. edycji Raportu “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Zakwalifikowanym do raportu praktykom przyporządkowane są wybrane Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDGs). Udział w raporcie jest bezpłatny.