Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Szesnasta edycja Rankingu Odpowiedzialnych Firm tym razem zakończyła się wręczeniem nagród przeprowadzonym w siedzibie Akademii Leona Koźmińskiego. W tym roku w ROF wzięło udział ponad 70 firm, a zainteresowanie nim wyraziło przeszło 100 przedsiębiorstw. Ostatecznie do głównego zestawienia zakwalifikowało się ponad 60 firm, a pierwszą pozycję w tym gronie zajął ING Bank Śląski.
Kompania Piwowarska prezentuje osiągnięcia w zarządzaniu czynnikami środowiskowymi, społecznymi i ładu korporacyjnego z 2021 r. w Raporcie zrównoważonego rozwoju 2021 „Lepsza Przyszłość 2030”.
Kompania Piwowarska otrzymała Srebrny Listek CSR w 11. edycji zestawienia dobrych praktyk tygodnika POLITYKA. Firmę doceniono za wprowadzone rozwiązania z zakresu zrównoważonego rozwoju oraz za prowadzenie transparentnej polityki informacyjnej tych działań. Listki CSR POLITYKI wręczono podczas uroczystej gali 31 maja br.
Kompania Piwowarska została wyróżniona w drugiej edycji Rankingu Inwestycji Dekarbonizacyjnych. Uroczyste wręczenie certyfikatów odbyło się 25 kwietnia br. podczas drugiego dnia Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.
Carrefour podsumuje pierwsze miesiące akcji oddawania butelek zwrotnych bez konieczności przedstawienia paragonu. Od kwietnia 2021 roku liczba zwróconych butelek w hiper- i supermarketach sieci wzrosła o bezprecedensowe 227%, do ponad 3 milionów sztuk. Inicjatywa, kontynuowana w 2022 roku, ma zachęcać do aktywnego ograniczania ilości generowanych odpadów oraz rozwoju systemu kaucyjnego opakowań zwrotnych w ramach gospodarki obiegu zamkniętego.
Aplikacja Kompanii Piwowarskiej Sprawdź Promile została wzbogacona o nową funkcjonalność. Bezpłatny wirtualny alkomat pozwalający oszacować poziom alkoholu we krwi wylicza także przyjęte w trunkach kilokalorie.
Udział w Szlachetnej Paczce jest największym projektem wolontariatu pracowniczego w Kompanii Piwowarskiej. W tegorocznej edycji w pomoc potrzebującym zaangażowało się blisko 1700 pracowników firmy, których prace koordynowało 57 liderów. W Weekend Cudów do 57 potrzebujących rodzin dotarły świąteczne podarunki od Kompanii Piwowarskiej.
Jednym z postanowień niedawnego szczytu COP26 jest zaprzestania wycinki lasów do 2030 roku. Głowy ponad stu państw, na terytorium których znajduje się 85% globalnego drzewostanu, zobowiązały się, że za 10 lat całkowicie zaprzestaną wylesiania.
W naszym społeczeństwie obserwujemy 3 typy zachowań konsumentów_ek: zawsze oddających butelki zwrotne, często oddających oraz rzadko zwracających je do sklepu lub skupu. Niestety, jest też grupa konsumentów_ek, która nigdy nie oddaje butelek zwrotnych. Dlaczego tak się dzieje, jakie bariery i przekonania stoją tu na przeszkodzie, że nie wszystkie butelki wielokrotnego użytku wracają do producenta i nie zostają ponownie wprowadzone do obiegu?
Planet Pledge jest inicjatywą Światowej Federacji Reklamodawców (World Federation of Advertisers – WFA) mającą na celu wykorzystanie siły marketingu dla dobra planety. Członkowie WFA zobowiązali się do działań marketingowych promujących i wzmacniających postawy oraz zachowania wspierające świat w osiągnięciu celów…