Dotyczy firmy: Kaufland Polska

Znalezione aktualności: 36

17 listopada 2023

Kaufland zachęca klientów do pomocy potrzebującym za pośrednictwem Kaufland Card

Kaufland każdego roku angażuje się w pomoc ubogim, chorym i osamotnionym. Tym razem, poza realizacją corocznych akcji, sieć zachęca klientów do przekazywania punktów lojalnościowych Kaufland Card na rzecz organizacji charytatywnych. Łącznie sieć przekaże 500 000 zł. 

7 listopada 2023

Sieć Kaufland realizuje kolejne cele w ramach strategii REset Plastic

Przedsiębiorstwa Grupy Schwarz, w tym Kaufland, od 5 lat konsekwentnie angażują się w strategię REset Plastic. Dzięki podjętym staraniom zredukowały zużycie tworzyw sztucznych w opakowaniach produktów marek własnych o 20%. Grupa Schwarz idzie o krok dalej, zakładając jeszcze bardziej ambitny plan – mniej plastiku o 30% do 2025 r. i o 35% do 2027 r.

12 października 2023

Kaufland o benefitach i ofercie rozwojowej własnej sieci

Pan Benefit to bohater nowej kampanii employer brandingowej Kaufland. Tym razem pod hasłem „Kaufland – więcej niż myślisz” sieć prezentuje cztery benefity pozapłacowe uznane przez pracowników za najbardziej atrakcyjne. Podczas jesiennej edycji Talent Days 2023 we Wrocławiu, Kaufland przedstawi kolejne korzyści rozwojowe płynące z pracy w sieci.

11 października 2023

Lokalni dostawcy owoców i warzyw w kampanii Kaufland

Kaufland od ponad dwudziestu lat konsekwentnie stawia na produkty regionalne, a świeże owoce i warzywa nabywa przede wszystkim od krajowych i lokalnych producentów. Firma zaprosiła wybranych partnerów do kampanii pod hasłem „Współpraca z gruntu udana”, w której pokazuje konsumentom, od kogo dokładnie pochodzą świeże warzywa i owoce w Kaufland.

6 października 2023

Kaufland pierwszą polską siecią handlową z certyfikatem TÜV Nord dla produktów mięsnych marek własnych

TÜV Nord Polska przyznał certyfikat producentom wyrobów z kurczaka i indyka, które Kaufland oferuje w ramach marek własnych. Kontroli podlegały nie tylko jakość produktów, ale także cały proces produkcyjny. Podczas audytu sprawdzano m.in. czy produkcja odbywa się zgodnie ze specyfikacją dotyczącą receptury produktów, proporcji czy sposobu pakowania. 

4 października 2023

Kolejna wspólna inicjatywa ekologiczna Kaufland i Fundacji Nasza Ziemia

Ogólnopolska Akcja Sprzątania świata organizowana przez Fundację Nasza Ziemia obchodziła w tym roku swoje 30-lecie. Hasło przewodnie tegorocznej edycji brzmiało: „Sprzątanie świata łączy ludzi”. Zdając sobie sprawę, jak istotną rolę odgrywają działania zwiększające świadomość społeczną nt. zanieczyszczenia środowiska, Kaufland zaangażował się w projekt po raz czwarty. 

21 września 2023

Kaufland podpowiada jak nie marnować żywności w kampanii edukacyjnej „Marnowanie? Nie mam w planie!”

Szacuje się, że kraje członkowskie Unii Europejskiej marnują średnio 153 mln ton żywności rocznie. Aby skutecznie ograniczać skalę tego zjawiska, konieczne są konsekwentne działania edukacyjne. Sieć Kaufland prezentuje niezmienne zaangażowanie w tym obszarze, realizując kolejną odsłonę kampanii pod hasłem „Marnowanie? Nie mam w planie!”.

5 września 2023

Kaufland przekazuje produkty spożywcze do biogazowni

Kaufland obniża ceny produktów z krótką datą przydatności do spożycia, prowadzi akcje edukacyjne i przekazuje niesprzedaną żywność organizacjom pożytku publicznego. Pozostałe artykuły spożywcze kieruje do biogazowni. W ten sposób przyczynia się do produkcji rozwoju zielonej energii w Polsce.

31 sierpnia 2023

Kaufland wdraża palety optymalizujące proces logistyczny

Kaufland poszukuje optymalizacji w zakresie transportu, wdrażając innowacyjne rozwiązania. Jednym z nich są autorskie palety składane, które ograniczają liczbę kursów dostawczych samochodów ciężarowych poprzez efektywniejsze wykorzystanie przestrzeni ładunkowej.

7 lipca 2023

Ruszyła nowa kampania wizerunkowa sieci Kaufland

„Kaufland – więcej niż myślisz” to hasło najnowszej kampanii employer brandingowej sieci Kaufland, która przekonuje, że praca w dużej firmie handlowej to nie tylko benefity, atrakcyjne wynagrodzenie czy szansa na rozwój, ale przede wszystkim różnorodni, ciekawi ludzie. Ambasadorzy i ambasadorki marki wskazują, co poza finansowymi korzyściami zyskują dzięki pracy w Kauflandzie.