Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Kaufland każdego roku angażuje się w pomoc ubogim, chorym i osamotnionym. Tym razem, poza realizacją corocznych akcji, sieć zachęca klientów do przekazywania punktów lojalnościowych Kaufland Card na rzecz organizacji charytatywnych. Łącznie sieć przekaże 500 000 zł.
Przedsiębiorstwa Grupy Schwarz, w tym Kaufland, od 5 lat konsekwentnie angażują się w strategię REset Plastic. Dzięki podjętym staraniom zredukowały zużycie tworzyw sztucznych w opakowaniach produktów marek własnych o 20%. Grupa Schwarz idzie o krok dalej, zakładając jeszcze bardziej ambitny plan – mniej plastiku o 30% do 2025 r. i o 35% do 2027 r.
Pan Benefit to bohater nowej kampanii employer brandingowej Kaufland. Tym razem pod hasłem „Kaufland – więcej niż myślisz” sieć prezentuje cztery benefity pozapłacowe uznane przez pracowników za najbardziej atrakcyjne. Podczas jesiennej edycji Talent Days 2023 we Wrocławiu, Kaufland przedstawi kolejne korzyści rozwojowe płynące z pracy w sieci.
Kaufland od ponad dwudziestu lat konsekwentnie stawia na produkty regionalne, a świeże owoce i warzywa nabywa przede wszystkim od krajowych i lokalnych producentów. Firma zaprosiła wybranych partnerów do kampanii pod hasłem „Współpraca z gruntu udana”, w której pokazuje konsumentom, od kogo dokładnie pochodzą świeże warzywa i owoce w Kaufland.
TÜV Nord Polska przyznał certyfikat producentom wyrobów z kurczaka i indyka, które Kaufland oferuje w ramach marek własnych. Kontroli podlegały nie tylko jakość produktów, ale także cały proces produkcyjny. Podczas audytu sprawdzano m.in. czy produkcja odbywa się zgodnie ze specyfikacją dotyczącą receptury produktów, proporcji czy sposobu pakowania.
Ogólnopolska Akcja Sprzątania świata organizowana przez Fundację Nasza Ziemia obchodziła w tym roku swoje 30-lecie. Hasło przewodnie tegorocznej edycji brzmiało: „Sprzątanie świata łączy ludzi”. Zdając sobie sprawę, jak istotną rolę odgrywają działania zwiększające świadomość społeczną nt. zanieczyszczenia środowiska, Kaufland zaangażował się w projekt po raz czwarty.
Szacuje się, że kraje członkowskie Unii Europejskiej marnują średnio 153 mln ton żywności rocznie. Aby skutecznie ograniczać skalę tego zjawiska, konieczne są konsekwentne działania edukacyjne. Sieć Kaufland prezentuje niezmienne zaangażowanie w tym obszarze, realizując kolejną odsłonę kampanii pod hasłem „Marnowanie? Nie mam w planie!”.
Kaufland obniża ceny produktów z krótką datą przydatności do spożycia, prowadzi akcje edukacyjne i przekazuje niesprzedaną żywność organizacjom pożytku publicznego. Pozostałe artykuły spożywcze kieruje do biogazowni. W ten sposób przyczynia się do produkcji rozwoju zielonej energii w Polsce.
Kaufland poszukuje optymalizacji w zakresie transportu, wdrażając innowacyjne rozwiązania. Jednym z nich są autorskie palety składane, które ograniczają liczbę kursów dostawczych samochodów ciężarowych poprzez efektywniejsze wykorzystanie przestrzeni ładunkowej.
„Kaufland – więcej niż myślisz” to hasło najnowszej kampanii employer brandingowej sieci Kaufland, która przekonuje, że praca w dużej firmie handlowej to nie tylko benefity, atrakcyjne wynagrodzenie czy szansa na rozwój, ale przede wszystkim różnorodni, ciekawi ludzie. Ambasadorzy i ambasadorki marki wskazują, co poza finansowymi korzyściami zyskują dzięki pracy w Kauflandzie.