Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
We współpracy z PreZero, spółką zajmującą się utylizacją oraz recyklingiem, Kaufland wypracował bardziej przyjazny dla środowiska produkt stworzony w całości z surowców wtórnych.
Podczas rozpoczęcia 9. Targów CSR w Warszawie do grona partnerów strategicznych Forum Odpowiedzialnego Biznesu uroczyście przystąpiły: bank Credit Agricole, Colliers, Kaufland, Objectivity, Panattoni, VGL Solid Group.
Przewodnik jest wynikiem kampanii UNICEF Polska skierowanej do biznesu. Jej celem było wypracowanie nowych założeń współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi. Dwudniowe warsztaty, z udziałem kilkunastu firm, zaowocowały ciekawymi wnioskami oraz propozycjami rozwiązań, które znalazły się w przewodniku UNICEF Polska wraz z wypowiedziami przedstawicieli organizacji, firm zaangażowanych w warsztaty, jak i trenerów biznesu.
W drodze do zrównoważonego rozwoju ważną rolę pełnią sojusze i partnerstwa, które umożliwiają wymianę wiedzy i doświadczeń, a przede wszystkim jednoczą różne podmioty w realizacji SDGs. Świadoma tego jest m.in. sieć Kaufland, która od 1 kwietnia br. stała się partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Ogłoszono wyniki piątej edycji konkursu „Stena Circular Economy Award – Lider Gospodarki Obiegu Zamkniętego”. Nagrodzone oraz wyróżnione firmy, m.in. IKEA, Kaufland, Allegro pokazują, że w zgodzie z ideą GOZ można i trzeba działać już dzisiaj. Podczas finału, zorganizowanego w centrum Warszawy i transmitowanego online, nagrodzono także studentkę Uniwersytetu Warszawskiego.
Kaufland, w trosce o dobrostan kur niosek, w asortymencie jaj świeżych nie oferuje produktów pochodzących z chowu klatkowego. W ofercie sieci dostępne są jaja kurze wyłącznie z chowu ściółkowego, ekologicznego i na wolnym wybiegu.