Dotyczy firmy: Jeronimo Martins Polska

Znalezione aktualności: 165

17 stycznia 2020

Smaczna edukacja w Biedronce

Przed warszawskimi uczniami nie lada zadanie – będą dokładnie przyglądać się produktom w Biedronce. Jaki jest tego powód? Biedronka wspólnie z Fundacją Legii zaprosiła warszawskich uczniów do wyjątkowej aktywności. W ramach programu „Celuj w zdrowie” dzieci sprawdzają składy produktów dostępnych w Biedronce pod kątem zdrowego odżywiania.

14 stycznia 2020

Jak biznes działa na rzecz walki z ubóstwem? Trwa kampania informacyjna Forum Odpowiedzialnego Biznesu #5latSDGs

Walka z ubóstwem to jedno z najważniejszych wyzwań w kontekście globalnym, ujęte także w Celach Zrównoważonego Rozwoju ONZ (SDGs). Mimo że od 2000 roku światowe wskaźniki spadły o ponad połowę, to co dziesiąta osoba w państwach rozwijających się żyje poniżej międzynarodowej granicy ubóstwa. Forum Odpowiedzialnego Biznesu rusza z kampanią informacyjną z okazji 5 lat SDGs.

6 grudnia 2019

Biedronka nagrodzona za przekazywanie żywności

Już 1577 sklepów sieci Biedronka przekazuje żywność na rzecz OPP. Tylko od 2018r. do września br. Biedronka przekazała ponad 11 600 ton żywności, co daje równowartość blisko 23,2 mln posiłków dla potrzebujących. W tym tygodniu sieć otrzymała wyróżnienie im. Jacka Kuronia od Banków Żywności w kategorii „Darczyńca ogólnopolski – Przekazywanie żywności”.

12 listopada 2019

Henryk Wujec o roli dialogu

21 października odbyło się kolejne spotkanie członków Rady Odpowiedzialnego Przywództwa. Gospodynią wydarzenia była Bożena Leśniewska, Wiceprezes Zarządu Orange Polska, a gościem specjalnym był Henryk Wujec – działacz społeczny i opozycyjny.

6 listopada 2019

Dialog w służbie zrównoważonego rozwoju. Czwarta i piąta rekomendacja odpowiedzialnego biznesu

Ukazały się kolejne rekomendacje przedstawicieli biznesu, działających w ramach Rady Odpowiedzialnego Przywództwa. Gremium ekspertów podjęło temat dialogu oraz Celów Zrównoważonego Rozwoju, oraz wypracowało wskazania odnoszące się do tych zagadnień. Rada to projekt Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firm partnerskich stowarzyszenia.

28 października 2019

Biedronka i Legia Warszawa uczą dzieci, jak żyć zdrowo

Legia Warszawa jest jedynym polskim i jednym z siedmiu europejskich klubów, który dołączył do programu edukacyjnego „Celuj w zdrowie”. Z zaproszenia Fundacji Legii do akcji propagującej sportowy tryb życia i właściwy sposób odżywiania skorzysta 260 dzieci z czterech warszawskich szkół podstawowych, w wieku 9-10 lat. Partnerem programu jest sieć Biedronka, należąca do Jeronimo Martins Polska.

24 września 2019

Klienci Biedronki przekazali potrzebującym 40 ton odzieży

Klienci Biedronki po raz kolejny wsparli potrzebujących – trwająca niemal miesiąc akcja „Daj swoim ubraniom drugie życie” zakończyła się wielotonowym sukcesem. W tym czasie sklepy Biedronka odwiedziło tysiące osób, które zdecydowały się przekazać zalegającą w ich szafach, utrzymaną w dobrym stanie odzież. Dzięki zaangażowaniu klientów udało się przekazać tyle ton odzieży, że zabezpieczy ona ponad 500 rodzin znajdujących m. in. się pod opieką diecezjalnych Caritas.

19 września 2019

I ty możesz pomóc seniorom robiąc zakupy w Biedronce

W weekend 20-21 września rozpoczyna się kolejny finał kampanii społecznej “Kromka chleba dla sąsiada”. Dzięki współpracy sieci Biedronka z Caritas Polska, najbardziej potrzebujący i samotni seniorzy otrzymają paczki z żywnością. Zbiórka produktów odbędzie się w 728 wybranych sklepach Biedronka na terenie całego kraju, a jej beneficjentami będą podopieczni fundacji Caritas.

6 sierpnia 2019

Jedna trzecia pracowników „Biedronki” to cudzoziemcy

Koncern Jeronimo Martins podaje, że w jego firmach na terenie Polski, Polacy stanowią 65% pracowników, reszta to cudzoziemcy. Takie dany pokazują, że firma aktywnie działa na rzecz różnorodności w miejscu pracy i walczy z wykluczeniem społecznym obcokrajowców w Polsce.

2 sierpnia 2019

Konkurs Biedronki „Piórko” wspiera czytelnictwo w Polsce

Milion złotych – tyle sieć Biedronka przeznaczyła łącznie przez pięć edycji na nagrody w konkursie na książkę dla dzieci „Piórko”. Dzisiaj jury ogłosiło, że laureatką tegorocznej edycji w kategorii Ilustracje jest 26-letnia warszawianka Julia Hanke. Za zwycięstwo otrzyma ona 100 tys. zł, a książka z jej grafikami w listopadzie trafi do sklepów sieci w całym kraju.