Dotyczy firmy: IKEA

Opis IKEA

Znalezione aktualności: 172

24 września 2021

Premiera raportu IKEA Made in Poland 2021

Już od 60 lat IKEA jest nierozerwalnie związana z Polską. W roku celebracji tej szczególnej rocznicy, IKEA Retail w Polsce publikuje raport podsumowujący działania biznesowe marki.

2 września 2021

Są rzeczy ważniejsze niż rzeczy. Nowa kampania IKEA

IKEA wystartowała z nową kampanią zwracającą uwagę, że w domowym życiu najbardziej liczą się relacje z najbliższymi i przeżywanie emocji.

11 sierpnia 2021

Blisko 60 tys. podpisów pod petycją za edukacją klimatyczną

15 lipca odbyło się spotkanie, będące podsumowaniem pierwszego etapu kampanii „TAK! dla edukacji klimatycznej”. Przedstawiciele rządu, organizacji pozarządowych i młodzieży debatowali na temat uzupełnienia podstawy programowej nauczania w Polsce o edukację klimatyczną. W trakcie spotkania zapowiedziano złożenie petycji do Prezesa Rady Ministrów RP. Rząd zadeklarował gotowość do prowadzenia dalszych rozmów na temat zmiany podstawy programowej i rzetelnej edukacji klimatycznej jeszcze w tym roku.

9 lipca 2021

Globalne sieci handlowe we wspólnej kampanii klimatycznej Race to Zero

Ingka (grupa IKEA) oraz Grupa H&M, Kingfisher oraz Walmart nawiązują współpracę w ramach wspólnej kampanii Race to Zero, która ma na celu zapobieganie skutkom zmian klimatu. To nowa inicjatywa stworzona we współpracy z agendą ONZ ds. klimatu UNFCCC ze wsparciem Światowej Rady Biznesu do spraw Zrównoważonego Rozwoju (WBCSD). Wybrane sieci, w imieniu branży detalicznej, zobowiązały się do podjęcia wszelkich działań dążących do zatrzymania kryzysu klimatycznego, a także zachęcają inne firmy do przyjmowania strategii redukcji emisji dwutlenku węgla zgodnie z celem ONZ obniżenia globalnego ocieplenia do limitu  1.5°C, w ramach przygotowań do szczytu klimatycznego ONZ COP26 w Glasgow.

7 lipca 2021

„TAK! dla edukacji klimatycznej” podczas Gdynia Design Days 2021

Trwa 14. edycja Gdynia Design Days, nadbałtyckiego festiwalu designu. Tegoroczne hasło – solidarni – nawiązuje nie tylko do szeroko pojmowanego projektowania, lecz również współodpowiedzialności. W motyw przewodni festiwalu wpisuje się również kampania “TAK! dla edukacji klimatycznej”, której partnerem jest IKEA Retail Polska. Edukacja klimatyczna leży u podstaw walki z kryzysem klimatycznym, a skuteczna walka, jest możliwa jedynie dzięki wspólnym wysiłkom firm, rządów i społeczeństwa.

2 lipca 2021

Lepsze życie na co dzień – Fundacja Wolne Miejsce i IKEA otwierają pierwszy sklep socjalny w Warszawie

Pomoc może być niesiona na różne sposoby, co postanowiła udowodnić IKEA wraz z Fundacją Wolne Miejsce, otwierając 21 czerwca 2021 roku w Warszawie sklep socjalny dla mieszkańców stolicy. To już drugie takie miejsce na mapie Polski, zaraz po Katowicach. Celem akcji jest wsparcie osób znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej oraz aktywizacja i integracja społeczeństwa.

28 czerwca 2021

Czy żyjemy w erze konsumenckiego cynizmu?

Najnowsza fala badania Meaningful Brands, które Havas prowadzi od 2009 roku, pokazuje, że konsumenci nieustannie poszukują uczciwości i autentyczności – ale marki mają trudności ze spełnieniem tych oczekiwań. To powoduje, że wkraczamy w “erę konsumenckiego cynizmu”.

11 czerwca 2021

Głos na rzecz lepszego świata

IKEA Foundation jest niezależną organizacją charytatywną, której początki sięgają 1982 r. Jej misją, podobnie jak misją IKEA, jest tworzenie lepszego codziennego życia dla wielu ludzi. Robi to jednak w inny sposób – finansując programy pomagające ubogim rodzinom i społecznościom w podnoszeniu jakości ich życia oraz w zmaganiach ze skutkami zmiany klimatu. Od 7 do 11 czerwca trwa IKEA Foundation Week, podczas którego klienci i pracownicy sklepów IKEA będą mogli dowiedzieć się więcej o tym, jak praca fundacji wpływa na życie różnych osób.

18 maja 2021

Limitowana seria STORSTOMMA znów w sklepach stacjonarnych IKEA w Polsce

IKEA wprowadza do sprzedaży w Polsce limitowaną wersję tradycyjnej niebieskiej torby FRAKTA – wielokolorową torbę STORSTOMMA. Cały dochód z jej sprzedaży firma przekaże na 116 111 – telefon zaufania dla dzieci i młodzieży prowadzony przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Produkt będzie dostępny we wszystkich sklepach stacjonarnych IKEA w Polsce. Sprzedaż rozpoczęła się 17 maja, w Międzynarodowy Dzień Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii.

5 maja 2021

Różnorodność wiekowa napędza rozwój. W nowej kampanii IKEA podkreśla potencjał osób 50+ na rynku pracy

W ramach realizowanej od 2020 roku Strategii Różnorodności i Włączania, IKEA rozpoczyna komunikację dotyczącą wartości różnorodności wiekowej dla biznesu i społeczeństwa ze szczególnym uwzględnieniem osób po 50-tym roku życia na rynku pracy. IKEA zachęca, by dostrzegać talenty oraz potencjał osób doświadczonych i zapewniać im równe szanse w dostępie do rozwoju zawodowego.