Dotyczy firmy: IKEA

Opis IKEA

Znalezione aktualności: 165

11 czerwca 2021

Głos na rzecz lepszego świata

IKEA Foundation jest niezależną organizacją charytatywną, której początki sięgają 1982 r. Jej misją, podobnie jak misją IKEA, jest tworzenie lepszego codziennego życia dla wielu ludzi. Robi to jednak w inny sposób – finansując programy pomagające ubogim rodzinom i społecznościom w podnoszeniu jakości ich życia oraz w zmaganiach ze skutkami zmiany klimatu. Od 7 do 11 czerwca trwa IKEA Foundation Week, podczas którego klienci i pracownicy sklepów IKEA będą mogli dowiedzieć się więcej o tym, jak praca fundacji wpływa na życie różnych osób.

18 maja 2021

Limitowana seria STORSTOMMA znów w sklepach stacjonarnych IKEA w Polsce

IKEA wprowadza do sprzedaży w Polsce limitowaną wersję tradycyjnej niebieskiej torby FRAKTA – wielokolorową torbę STORSTOMMA. Cały dochód z jej sprzedaży firma przekaże na 116 111 – telefon zaufania dla dzieci i młodzieży prowadzony przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Produkt będzie dostępny we wszystkich sklepach stacjonarnych IKEA w Polsce. Sprzedaż rozpoczęła się 17 maja, w Międzynarodowy Dzień Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii.

5 maja 2021

Różnorodność wiekowa napędza rozwój. W nowej kampanii IKEA podkreśla potencjał osób 50+ na rynku pracy

W ramach realizowanej od 2020 roku Strategii Różnorodności i Włączania, IKEA rozpoczyna komunikację dotyczącą wartości różnorodności wiekowej dla biznesu i społeczeństwa ze szczególnym uwzględnieniem osób po 50-tym roku życia na rynku pracy. IKEA zachęca, by dostrzegać talenty oraz potencjał osób doświadczonych i zapewniać im równe szanse w dostępie do rozwoju zawodowego.

28 kwietnia 2021

TAK! dla edukacji klimatycznej

Celem kampanii „TAK! dla edukacji klimatycznej” jest zwrócenie uwagi na rolę i potrzebę prowadzenia w szkołach rzetelnej edukacji klimatycznej – opartej na danych naukowych i realizowanej w ramach obowiązujących przedmiotów. Na stronie edukacjaklimatyczna.com pojawi się petycja, dzięki której tysiące ludzi…

9 marca 2021

“Pół na pół – gra bez zamiatania pod dywan” zachęca do szczerych rozmów o podziale domowych obowiązków

W ramach najnowszej kampanii “Pół na pół – gra bez zamiatania pod dywan”, IKEA zachęca do dzielenia się obowiązkami domowymi i szczerej rozmowy o tym, jak może wyglądać ich sprawiedliwy podział.

3 marca 2021

IKEA wspiera Polski Czerwony Krzyż w walce z pandemią

W ramach walki z pandemią koronawirusa IKEA przekazała Polskiemu Czerwonemu Krzyżowi w ramach darowizny środki ochrony bezpośredniej.

23 lutego 2021

“Zabawa to poważna sprawa”. Kolejna edycja konkursu grantowego IKEA

Już można wysyłać zgłoszenia do 4. edycji konkursu “Zabawa to poważna sprawa” w którym IKEA udzieli wsparcia wybranym organizacjom z całej Polski realizującym projekty edukacyjno-wychowawcze w zakresie zmian klimatu.

4 lutego 2021

IKEA Polska na dobrej drodze ku neutralności klimatycznej

IKEA w Polsce przedstawia podsumowanie działań podjętych w ramach strategii People & Planet Positive w roku finansowym 2020.

29 stycznia 2021

60 lat IKEA w Polsce

60 lat temu, 27 stycznia 1961 roku, Ingvar Kamprad złożył pierwsze zamówienie na zakup mebli wyprodukowanych w polskiej fabryce. Właśnie od dostawy 500 krzeseł ÖGLA z drewna bukowego rozpoczęła się historia IKEA w Polsce.

21 stycznia 2021

IKEA “Energia słoneczna dla domu” w nowej odsłonie

IKEA rozpoczęła współpracę z firmą FOTON Technik sp. z o.o. w zakresie realizacji kompleksowej usługi sprzedaży oraz montażu instalacji fotowoltaicznych.