Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
IV Kongres Czystego Powietrza odbędzie 10-11 marca 2021 roku w formule online. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Partnerem konferencji został Velux Polska.
Grupa VELUX i Schneider Electric ogłosiły partnerstwo, w ramach którego będą realizować umowy zakupu energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych (PPA). Jest to kolejny krok producenta okien dachowych w przejściu na energię elektryczną pochodzącą wyłącznie ze źródeł odnawialnych (RE100) do 2023 roku, mający doprowadzić do osiągnięcia neutralności węglowej do 2030 roku.
Nabór działań z zakresu odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju został przedłużony do 13 stycznia. Firmy zyskują dwa dodatkowe dni na rejestrację praktyk realizowanych w 2020 roku. Forum Odpowiedzialnego Biznesu udostępniło także “Mapę dobrych praktyk wspierających realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju”, która ma służyć jako inspiracja dla zgłaszających inicjatywy CSR. Formularz rejestracji dostępny jest na stronie odpowiedzialnybiznes.pl/raport2020/.
W 22. odcinku #OdPOWIEDZialnie został poruszony temat wpływu struktury firmy na jej społeczne zaangażowanie. O prospołecznym modelu biznesowym swojej firmy opowiedział Jacek Siwiński, Prezes VELUX Polska.
W ramach projektu #OdPOWIEDZialnie, koordynowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, powstało 17 odcinków poświęconych praktycznym aspektom prowadzenia działań z zakresu odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju. Projekt jest realizowany we współpracy z partnerami strategicznymi FOB.
Redakcja dziennika „Rzeczpospolita” w ramach cyklu „Walka o klimat” zorganizowała debatę nt. wyzwań związanych z zieloną transformacją przedsiębiorstw. Udział w dyskusji wziął także Miłosz Marchlewicz, menedżer promocji, komunikacji i projektów FOB. Zachęcamy do obejrzenia relacji wideo oraz do lektury podsumowania, które ukazało się w dzisiejszym wydaniu „Rzeczpospolitej”.
Grupa VELUX zobowiązuje się zneutralizować całą emisję dwutlenku węgla od momentu rozpoczęcia działalności w 1941 roku, czyli łącznie 5,6 mln ton CO2. Aby osiągnąć ten cel, firma nawiązała współpracę z organizacją WWF i planuje realizację projektów ochrony oraz zasadzenia lasów, które pomagają w walce ze zmianami klimatycznymi, zachowaniu bioróżnorodności i poprawie jakości życia lokalnych społeczności.
Grupa VELUX w Polsce opublikowała najnowszy raport społecznej odpowiedzialności, który pokazuje jej wpływ na cztery kluczowe obszary oddziaływania – pracowników, społeczeństwo, środowisko i gospodarkę w latach 2018-2019. Ponadto publikacja podkreśla znaczenie budowania wartości dodanej przez działania firmy. Prezentuje również szereg faktów i liczby odzwierciedlających jej społeczne i gospodarcze zaangażowanie w ciągu 30 lat działalności w Polsce.
Blisko 1,2 mln zł przekazała w tym roku Fundacja Pracownicza na pomoc pracownikom VELUX w trudnych sytuacjach życiowych oraz wsparcie społeczności lokalnych. Ponad połowa z tych środków została przyznana w ramach specjalnie utworzonego funduszu pomocowego związanego z epidemią koronawirusa. To wyjście naprzeciw trudnej sytuacji wywołanej pandemią, w której znalazło się wiele osób oraz realizacja wizji przedsiębiorstwa odpowiedzialnego społecznie, gdzie pracownicy są kluczowym interesariuszem.
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.