Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Podcast ADAMED SmartUP to audycja skierowana do nastolatków i nastolatek, która w pełni została poświęcona tematowi studiów. Jak podkreślają twórcy, 10-odcinkowy cykl pozwoli licealistom i licealistkom z pewnością i odwagą podpisać się pod hasłem „Ready, study!”.
Adamed Pharma w ramach ogólnopolskiego programu profilaktyki chorób serca i naczyń „Serce na nowo” rozpoczął akcję społeczną wspierającą rehabilitację kardiologiczną w Polsce. To odpowiedź na kluczowe wyzwania współczesnej medycyny, jakimi są obecnie m.in. choroby krążenia. W ramach programu „Serce na nowo” i nowej inicjatywy, Adamed Pharma przekaże 175 zestawów do hybrydowej telerehabilitacji kardiologicznej 35-ciu placówkom zdrowotnym w całej Polsce.
„Nie odkładaj na jutro tego, co możesz zrobić dziś” to znane przysłowie mogłoby być kwintesencją tego, jak radzić sobie z prokrastynacją. Mogłoby być, gdyby zjawisko było proste do zdefiniowania, a sposoby radzenia sobie z nim ograniczały się do nieodkładania zadań na później. Problem jest bardziej złożony i dotyka nawet jednej czwartej społeczeństwa. Może być szczególnie uciążliwy dla uczniów i studentów, którzy przygotowują się do egzaminów, a także dla wszystkich, którym znowu nie udaje się realizować postanowień noworocznych.
Z ankiety przeprowadzonej przez Fundację Adamed wśród młodzieży w wieku 14-19 lat wynika, że w następnej dekadzie najbardziej cenione na rynku pracy będą znajomość nowych technologii, wiedza z obszaru IT oraz kompetencje STEM, czyli z zakresu nauki, technologii, inżynierii i matematyki.
Wietnamska odsłona programu stypendialnego ADAMED SmartUP jest organizowana od 2019 roku. Uczestniczą w niej uczniowie ze Szkoły Średniej im. Przyjaźni Polsko-Wietnamskiej w Hanoi. W tym roku do rekrutacji zgłosiło się 457 nastolatków, spośród których do trzeciej edycji programu zakwalifikowało się 150 osób.
Wycieczka szkolna do Instytutu Badań Jądrowych, tunel czasoprzestrzenny w nieczynnym reaktorze, spotkanie ze Stanisławem Lemem i naukowcami z różnych epok, wciągające zadania, łamigłówki oraz wymagające analizy – to wszystko czeka na uczestników gry rekrutacyjnej będącej pierwszym etapem nowej edycji programu ADAMED SmartUP. Rozgrywka startuje 1 października.
Adamed opublikował kolejną edycję Raportu Odpowiedzialności Społecznej. Raport jest podsumowaniem działań firmy w latach 2018-2020. Był to szczególny okres – wybuch pandemii koronawirusa zmienił świat, wpłynął na życie milionów ludzi. Był to także czas wyjątkowego sprawdzianu odpowiedzialności dla każdej z firm. Raport prezentuje, jak jedna z największych polskich firm farmaceutycznych, obecna od 35 lat na polskim rynku, pozytywnie wpływa na otoczenie oraz na polską gospodarkę.
Podczas tegorocznej gali finałowej programu ADAMED SmartUP poznaliśmy dziesięcioro zdobywców nagrody głównej oraz troje stypendystów, którzy zostali wybrani z grona ubiegłorocznych laureatów. Każda z wyróżnionych osób ma inne zainteresowania badawcze i pozaszkolne, ale łączy je z pewnością jedno – pasja do pogłębiania wiedzy o naukach ścisłych i przyrodniczych.
Przez dwa tygodnie 50 utalentowanych, zaangażowanych nastolatków rozwijało swoje umiejętności oraz poszerzało wiedzę m.in. w takich dziedzinach jak biochemia i diagnozowanie przypadków medycznych, druk 3D w przemyśle spożywczym, nanotechnologia czy robotyka i uczenie maszynowe.
W trosce o seniorów i niełatwą ich sytuację społeczną Adamed dla Seniora oraz Głos Seniora 27 lipca br. wspólnie rozpoczynają ogólnopolską kampanię pod nazwą „Poznaj Swojego Sąsiada – Seniora”. W ten sposób, organizatorzy akcji promują pomoc sąsiedzką dla potrzebujących seniorów…