Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
22 maja w Warszawie Coca-Cola, partner Forum Odpowiedzialnego Biznesu, ogłosiła start globalnej kampanii społecznej #NEVERSETTLE. W Polsce, pierwszym kraju, gdzie kampania została uruchomiona, jest ona realizowana pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. W ramach kampanii Coca-Cola prezentuje, swoje rozwiązania dla wspomnianych wyzwań. Wydarzenie ogłaszające start kampanii stało się także momentem ogłoszenia najnowszej inicjatywy firmy, jaką jest współpraca z Miastem Stołecznym Warszawa i Fundacją Nasza Ziemia, w ramach której Coca-Cola ufunduje miastu 10 nowoczesnych automatów do oddawania opakowań.
17 podmiotów – organizacji branżowych, pozarządowych i firm, w tym Nestlé Polska podpisało Polski Pakt na rzecz zrównoważonego wykorzystywania tworzyw sztucznych.
Coca-Cola rusza z nową kampanią edukacyjną, która ma uświadamiać, jak ważna jest segregacja, zbiórka i recykling opakowań plastikowych i zachęcać do podjęcia wspólnego wysiłku na rzecz ochrony naszej planety. W ramach inicjatywy konsumenci będą mogli m.in. skorzystać z nowej platformy Green Lab, umożliwiającej im poszerzenie wiedzy na tematy środowiskowe oraz znaleźć garść inspiracji, w tym infografik zawierających praktyczne porady dotyczące np. segregacji odpadów.
Carrefour Polska został sygnatariuszem polskiego paktu na rzecz zrównoważonego wykorzystywania tworzyw sztucznych. Inicjatywa, której celem jest wypracowanie sposobów na bardziej zrównoważone korzystanie z plastiku i innych tworzyw sztucznych w polskiej gospodarce, została zawiązana przez największe firmy wprowadzające na polski rynek produkty w opakowaniach z tworzyw sztucznych, te związane z łańcuchem wartości opakowań, a także przez organizacje branżowe i pozarządowe.
Tygodnik POLITYKA wspólnie z firmą doradczą Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu już po raz ósmy przyznali Listki CSR POLITYKI. To wyróżnienia dla najbardziej odpowiedzialnych i zaangażowanych społecznie firm.
21 dobrych praktyk CocaCola znalazło się w najnowszym raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2018. Dobre praktyki” ogłaszanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Najwięcej z nich dotyczy środowiska, rozwoju pracowników oraz zaangażowania społecznego.
Nestlé dołączyło do NextGen Cup Challenge. To wyzwanie, którego celem jest stworzenie w pełni nadającego się do recyklingu, kompostowalnego kubka do napojów na wynos.
12 lutego 2019 – Coca-Cola Poland Services otrzymała certyfikat Top Employer Polska 2019 i tym samym dołączyła do grona najlepszych pracodawców w Polsce według Top Employers Institute. Tytuł otrzymują firmy, które mogą pochwalić się najlepszymi na rynku praktykami w dziedzinie…
Rok temu Coca-Cola zainaugurowała swoją globalną ambicję World Without Waste, w ramach której zobowiązała się do 2030 roku uzyskać 100 proc. zbiórki i recyklingu tylu opakowań, ile trafia od firmy na rynek.
Trwa nabór projektów społecznych do Olimpiady Zwolnionych z Teorii, dotyczących problemu plastikowych odpadów w środowisku naturalnym, w ramach ogólnoświatowej kampanii Coca-Cola „Świat Bez Odpadów”. Celem projektów, przygotowywanych przez licealistów i studentów, jest zwiększenie świadomości na temat tego, w jaki sposób…