Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Dość ważnym problemem współczesnego pokolenia są wybory zawodowe, ponieważ one często są wynikiem przypadku lub efektem rad i nacisków ze strony rodziców, którzy decyzje dotyczące kariery podejmowali wiele lat temu. Kampania edukacyjna #WYBIERAM, prowadzona przez Fundację Sukcesu Pisanego Szminką w partnerstwie z Coca-Cola, ma odpowiedzieć na ten problem. Jej celem jest pomoc młodym Polakom w podejmowaniu tych trudnych i odpowiedzialnych decyzji, w zgodzie ze sobą i swoimi zainteresowaniami.
W odpowiedzi na naciski ze strony konsumentów Coca-Cola ogłosiła, że w tym roku wycofuje się z Plastics Industry Association, czyli Stowarzyszenia Przemysłu Tworzyw Sztucznych.
„Friendly Workplace” to wyróżnienie redakcji MarkaPracodawcy.pl dla firm, które mogą pochwalić się nowoczesnym podejściem w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników. Coca-Cola HBC Polska to firma, która w głosowaniu redakcji uzyskała jeden z najlepszych wyników, otrzymując najwyższe noty w każdej z analizowanych przez portal kategorii.
“Różne oblicza dialogu. Inspirator dla firm” to tytuł najnowszej publikacji Forum Odpowiedzialnego Biznesu, prezentującej zasady komunikacji i współpracy z interesariuszami.
Publikacja „Edukacja dla zrównoważonego rozwoju” Centrum UNEP/GRID-Warszawa prezentuje działania firm, zaangażowanych w edukowanie młodzieży, konsumentów, partnerów biznesowych oraz wykorzystujących w tym procesie nowoczesne technologie. Oprócz opisu działań CSR znalazło się w niej miejsce również na materiały poświęcone prawu człowieka do…
Na pl. Bankowym i przy ul. Ząbkowskiej stanęły pierwsze recyklomaty do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych. Zebrane szkło, plastik i aluminium trafią do powtórnego wykorzystania, a zwracający je otrzymają eko-punkty, które będą mogli wymienić na zniżki u partnerów akcji.
#iloveyouhater czyli nowa globalna kampania Sprite dotycząca wielu przejawów hejtu wobec różnych grup i indywidualności oraz dyskryminacji, szczególnie dyskryminacji osób ze środowisk LGBTQ+.
Coca-Cola HBC Polska, partner strategiczny Forum Odpowiedzialnego Biznesu, laureatem 2. miejsca oraz liderem sektora FMCG w 13. Rankingu Odpowiedzialnych Firm. Nagrodę wręczono podczas gali, która odbyła się w auli Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Coca-Cola już kolejny raz aktywizuje pracowników, aby zrobili coś dobrego dla środowiska. Z tej okazji, firma zorganizowała dla swoich pracowników Plogging, czyli bieganie połączone ze zbiórką odpadów. Ale to nie wszystko. W tym roku, Coca-Cola postanowiła pójść o krok dalej i razem z partnerem biznesowym, firmą CHEP, zorganizowała ekorywalizację, której celem jest promocja zdrowego stylu życia i wsparcie Fundacji Łąka.
W ramach globalnej akcji #NeverSettle Coca-Cola we współpracy z Miastem Stołecznym Warszawa i Fundacją Nasza Ziemia ufunduje miastu 10 nowoczesnych automatów do oddawania opakowań szklanych, plastikowych i aluminiowych.