Dotyczy firmy: Coca-Cola HBC Polska

Znalezione aktualności: 90

31 maja 2019

Coca-Cola postawi w Warszawie automaty do recyklingu opakowań

W ramach globalnej akcji #NeverSettle Coca-Cola we współpracy z Miastem Stołecznym Warszawa i Fundacją Nasza Ziemia ufunduje miastu 10 nowoczesnych automatów do oddawania opakowań szklanych, plastikowych i aluminiowych.

22 maja 2019

Nowa kampania Coca-Cola, w której firma mówi, jak odpowiada na wyzwania społeczne i środowiskowe

22 maja w Warszawie Coca-Cola, partner Forum Odpowiedzialnego Biznesu, ogłosiła start globalnej kampanii społecznej #NEVERSETTLE. W Polsce, pierwszym kraju, gdzie kampania została uruchomiona, jest ona realizowana pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY.
W ramach kampanii Coca-Cola prezentuje, swoje rozwiązania dla wspomnianych wyzwań. Wydarzenie ogłaszające start kampanii stało się także momentem ogłoszenia najnowszej inicjatywy firmy, jaką jest współpraca z Miastem Stołecznym Warszawa i Fundacją Nasza Ziemia, w ramach której Coca-Cola ufunduje miastu 10 nowoczesnych automatów do oddawania opakowań.

26 kwietnia 2019

Nestlé Polska sygnatariuszem Paktu na rzecz zrównoważonego wykorzystywania tworzyw sztucznych

17 podmiotów – organizacji branżowych, pozarządowych i firm, w tym Nestlé Polska podpisało Polski Pakt na rzecz zrównoważonego wykorzystywania tworzyw sztucznych.

23 kwietnia 2019

Coca-Cola startuje z nową kampanią edukacyjną „Wszystkie ręce na pokład!”

Coca-Cola rusza z nową kampanią edukacyjną, która ma uświadamiać, jak ważna jest segregacja, zbiórka i recykling opakowań plastikowych i zachęcać do podjęcia wspólnego wysiłku na rzecz ochrony naszej planety. W ramach inicjatywy konsumenci będą mogli m.in. skorzystać z nowej platformy Green Lab, umożliwiającej im poszerzenie wiedzy na tematy środowiskowe oraz znaleźć garść inspiracji, w tym infografik zawierających praktyczne porady dotyczące np. segregacji odpadów.

18 kwietnia 2019

Partnerzy FOB sygnatariuszami paktu na rzecz zrównoważonego wykorzystywania tworzyw sztucznych

Carrefour Polska został sygnatariuszem polskiego paktu na rzecz zrównoważonego wykorzystywania tworzyw sztucznych. Inicjatywa, której celem jest wypracowanie sposobów na bardziej zrównoważone korzystanie z plastiku i innych tworzyw sztucznych w polskiej gospodarce, została zawiązana przez największe firmy wprowadzające na polski rynek produkty w opakowaniach z tworzyw sztucznych, te związane z łańcuchem wartości opakowań, a także przez organizacje branżowe i pozarządowe.

17 kwietnia 2019

Znamy laureatów VIII edycji Listków CSR

Tygodnik POLITYKA wspólnie z firmą doradczą Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu już po raz ósmy przyznali Listki CSR POLITYKI. To wyróżnienia dla najbardziej odpowiedzialnych i zaangażowanych społecznie firm.

1 kwietnia 2019

Coca-Cola Polska wśród liderów CSR w najnowszym raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2018. Dobre praktyki”

21 dobrych praktyk CocaCola znalazło się w najnowszym raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2018. Dobre praktyki” ogłaszanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Najwięcej z nich dotyczy środowiska, rozwoju pracowników oraz zaangażowania społecznego.

25 lutego 2019

Nestlé podjęło kolejne wyzwanie w celu ograniczenia ilości odpadów z tworzyw sztucznych

Nestlé dołączyło do NextGen Cup Challenge. To wyzwanie, którego celem jest stworzenie w pełni nadającego się do recyklingu, kompostowalnego kubka do napojów na wynos.

12 lutego 2019

COCA-COLA POLAND SERVICES NAGRODZONA TYTUŁEM TOP EMPLOYER 2019

12 lutego 2019 – Coca-Cola Poland Services otrzymała certyfikat Top Employer Polska 2019 i tym samym dołączyła do grona najlepszych pracodawców w Polsce według Top Employers Institute. Tytuł otrzymują firmy, które mogą pochwalić się najlepszymi na rynku praktykami w dziedzinie…

21 stycznia 2019

COCA-COLA podsumowuje rok wdrażania globalnej wizji firmy „WORLD WITHOUT WASTE”

Rok temu Coca-Cola zainaugurowała swoją globalną ambicję World Without Waste, w ramach której zobowiązała się do 2030 roku uzyskać 100 proc. zbiórki i recyklingu tylu opakowań, ile trafia od firmy na rynek.