Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
W grudniu br. Coca-Cola zakończyła konkurs „Świat bez odpadów – recyklomat w Twojej gminie”, w którym gminy do 50 tys. mieszkańców rywalizowały o nowoczesne automaty do zbiórki odpadów z tworzyw sztucznych.
Według notowań Indeksu Dow Jones 2020, jednego z wiodących światowych wskaźników zrównoważonego rozwoju, Coca-Cola HBC uznano za europejskiego lidera branży napojowej w tym obszarze. Już po raz siódmy w ciągu 8 lat Coca-Cola HBC zajęła pierwsze miejsce w Europie. Ze swoim najwyższym wynikiem w historii plasuje się na drugim miejscu na świecie – po raz dziesiąty z rzędu znalazła się w pierwszej trójce.
Warszawa, 8 września 2020 r. – Coca-Cola opublikowała raport zrównoważonego rozwoju za rok 2019, w którym podsumowuje najważniejsze osiągnięcia spółek systemu Coca-Cola w Polsce. W minionym roku firma położyła szczególny nacisk na działania na rzecz środowiska naturalnego, wsparcie młodych i kobiet, jak również inwestycje w polskie start-upy. W Polsce Coca-Cola zatrudnia już ponad 2 000 osób, zaś jej wkład w krajową gospodarkę to 2,95 mld złotych rocznie – 0,16% polskiego PKB.
5 sierpnia rusza ogólnopolski konkurs „Świat bez odpadów – recyklomat w Twojej gminie”. Samorządy będą mogły powalczyć o recyklomaty, czyli nowoczesne automaty do zbiórki odpadów z tworzyw sztucznych, które nagradzają mieszkańców za każde wrzucone opakowanie poprzez specjalną aplikację. Inicjatorem konkursu jest firma Coca-Cola Polska.
Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego poruszający manifest.
Ukazała się trzecia odsłona mapy #BiznesReagujeOdpowiedzialnie. Materiał powstał w ramach akcji Forum Odpowiedzialnego Biznesu prezentującej aktywność firm w czasie walki z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2. Tym razem publikacja zbiera działania w podziale na interesariuszy biznesu.
Coca-Cola Polska we współpracy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką aktywnie wspiera tysiące kobiet w Polsce w rozwoju zawodowym. Największa inicjatywa „Sukces to Ja”, której głównym celem jest poprawa sytuacji Polek poprzez wsparcie i aktywizację zawodową, nabrał szczególnego znaczenia w obecnej, trudnej sytuacji, związanej z pandemią COVID-19.
Ukazała się najnowsza odsłona wywiadów z firmami, które włączyły się w walkę z pandemią koronawirusa. Marcin Czyczerski, prezes Zarządu CCC oraz Katarzyna Borucka, dyrektorka ds. korporacyjnych w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie zaprezentowali działania z obszaru zarządzania, bezpieczeństwa i…
Ukazało się dziewiąte zestawienie Listków CSR Tygodnika “Polityka”, przygotowywane jest we współpracy z Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firmą Deloitte. Ankietę wypełniło i przesłało do redakcji 96 przedsiębiorstw, 68 spośród nich zostało nagrodzonych.
„Od kwietnia aż do odwołania wstrzymujemy działania reklamowe Coca-Cola i naszych pozostałych marek. W tym czasie skupimy się na zapewnieniu bezpieczeństwa naszym pracownikom i społecznościom” – informuje Coca-Cola Poland. Firma poinformowała o swoim zaangażowaniu na rzecz walki z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2. Działania mają na celu zadbanie o bezpieczeństwo pracowników firmy oraz społeczności. Ważnym elementem programu pomocy jest wsparcie służby zdrowia.