Dotyczy firmy: Coca-Cola HBC Polska

Znalezione aktualności: 95

5 sierpnia 2020

Coca-Cola™ Polska startuje z pierwszą kampanią od czasu lockdownu: „Otwarci jak nigdy”

Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego poruszający manifest.

7 lipca 2020

Biznes zaangażowany w walkę z pandemią

Ukazała się trzecia odsłona mapy #BiznesReagujeOdpowiedzialnie. Materiał powstał w ramach akcji Forum Odpowiedzialnego Biznesu prezentującej aktywność firm w czasie walki z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2. Tym razem publikacja zbiera działania w podziale na interesariuszy biznesu.

24 czerwca 2020

Coca‑Cola wspiera przedsiębiorcze kobiety w czasie pandemii

Coca-Cola Polska we współpracy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką aktywnie wspiera tysiące kobiet w Polsce w rozwoju zawodowym. Największa inicjatywa „Sukces to Ja”, której głównym celem jest poprawa sytuacji Polek poprzez wsparcie i aktywizację zawodową, nabrał szczególnego znaczenia w obecnej, trudnej sytuacji, związanej z pandemią COVID-19.

10 czerwca 2020

Odpowiedzialny biznes w czasie pandemii. Wywiady z prezesem CCC oraz dyrektorką ds. korporacyjnych w Coca-Cola HBC Polska

Ukazała się najnowsza odsłona wywiadów z firmami, które włączyły się w walkę z pandemią koronawirusa. Marcin Czyczerski, prezes Zarządu CCC oraz Katarzyna Borucka, dyrektorka ds. korporacyjnych w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie zaprezentowali działania z obszaru zarządzania, bezpieczeństwa i…

9 czerwca 2020

IX zestawienie Listków CSR POLITYKI

Ukazało się dziewiąte zestawienie Listków CSR Tygodnika “Polityka”, przygotowywane jest we współpracy z Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firmą Deloitte. Ankietę wypełniło i przesłało do redakcji 96 przedsiębiorstw, 68 spośród nich zostało nagrodzonych.

27 kwietnia 2020

Coca-Cola Poland: „To nasza wspólna sprawa”

„Od kwietnia aż do odwołania wstrzymujemy działania reklamowe Coca-Cola i naszych pozostałych marek. W tym czasie skupimy się na zapewnieniu bezpieczeństwa naszym pracownikom i społecznościom” – informuje Coca-Cola Poland. Firma poinformowała o swoim zaangażowaniu na rzecz walki z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2. Działania mają na celu zadbanie o bezpieczeństwo pracowników firmy oraz społeczności. Ważnym elementem programu pomocy jest wsparcie służby zdrowia.

20 marca 2020

Coca-Cola wspiera polskie szpitale zakaźne

Coca-Cola na swojej stronie na Facebooku poinformowała, że przekaże wodę i inne napoje wszystkim 21 szpitalom zakaźnym w całej Polsce.

19 grudnia 2019

Cele Zrównoważonego Rozwoju wymagają od biznesu i jego otoczenia partnerskiej współpracy – trwają zgłoszenia dobrych praktyk

Czwarty tekst z cyklu artykułów edukujących w zakresie Celów Zrównoważonego Rozwoju, będący jednocześnie inspiracją dla firm do zgłaszania działań CSR i dotyczących zrównoważonego rozwoju do Raportu ,,Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”, został poświęcony partnerstwu na rzecz realizacji celów.

6 grudnia 2019

Coca-Cola otwiera się na startupy

Coca-Cola i MIT Enterprise Forum CEE będą przyciągać do Polski najlepsze startupowe technologie z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Dla firm systemu Coca-Cola to szansa na dotarcie do innowacyjnych rozwiązań, zaś dla startupów to możliwość współpracy z firmą, której produkty docierają do blisko 590 milionów konsumentów w ponad 200 krajach.

26 listopada 2019

Coca-Cola przekazała gminom już 1300 żółtych pojemników do selektywnej zbiórki opadów

Zakończyła się druga tura przekazywania gminom żółtych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów. W ramach tegorocznej odsłony akcji do gmin z całej Polski trafiło kolejne 640 koszy. Łącznie już 55 gmin z całego kraju otrzymało od Coca-Cola blisko 1300 żółtych pojemników na tworzywa sztuczne. Od początku akcji w sierpniu 2018 zebrano do nich 150 ton odpadów. Działania są realizowane w ramach globalnej ambicji „Świat bez Odpadów”.