Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Dzięki pomocy wolontariuszy odświeżono pomieszczenia Domu Dziecka „Promyk”. Przy współpracy z Fundacją Aeris Futuro uczestnicy projektu posadzili także krzewy i drzewa na terenie otaczającym placówkę w Rędzinach oraz Chorzenicach. Prace zrealizowano w ramach wolontariatu pracowniczego Cemex Polska.
Cemex Polska otrzymał Złoty Laur Konsumenta. Firma zajęła 1. miejsce w kategorii „Ekologiczne strategie w biznesie”. Głosujący docenili rozwijaną przez Cemex markę Vertua, obejmującą portfolio produktów niskoemisyjnych. Organizatorem konkursu jest redakcja „Stron Biznesu” i „Stron Rynku”.
Cemex Polska wprowadza do sprzedaży, produkowane w Cementowni Chełm, nowe hydrauliczne spoiwo drogowe o nazwie CONECTON HSD E 24. Spoiwo przeznaczone jest do stosowania w segmencie infrastruktury drogowej i geotechnice.
Cemex Polska podejmuje liczne inicjatywy wspierające zachowanie bioróżnorodności. Wśród prowadzonych przez firmę projektów związanych z ochroną środowiska, szczególne miejsce zajmuje ochrona owadów zapylających. W tym roku należąca do firmy Cementownia Chełm wzbogaciła się o nową infrastrukturę dla pszczół.
Cemex Polska jest partnerem wystawy pt. Kolor życia. Frida Kahlo. Prace meksykańskiej artystki można oglądać w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie do 3 września. Cemex, jako firma wywodząca się z Meksyku, wspiera inicjatywy przybliżające Polakom meksykańskie tradycje i kulturę.
Cemex opracował szereg rozwiązań w zakresie modelowania informacji o budynku (BIM) przeznaczonych do projektowania i zarządzania projektami budowlanymi. Opracowane przez firmę narzędzia cyfrowe wspierają klientów, pozwalając im znaleźć najlepsze produkty i rozwiązania Cemex oraz umożliwiają wybór najbardziej zrównoważonej opcji.
Cemex Polska poszerzył swoją ofertę produktową o kruszywa z recyklingu. To kolejne rozwiązanie wspierające gospodarkę o obiegu zamkniętym dla zrównoważonego budownictwa. Nowe portfolio produktów pod parasolową marką Vertua stanowi element strategii Cemex „Future in Action”, której celem jest przeciwdziałanie zmianom klimatu.
Cemex rozwija markę Vertua – portfolio produktów, które wykorzystują najnowocześniejszą technologię, aby pomóc w realizacji zrównoważonych priorytetów. To dowód zaangażowania w realizację globalnych działań na rzecz ochrony klimatu.
Cemex ogłosił zwycięzcę konkursu Förderpreis Beton Central Europe 2022 realizowanego w Niemczech, Polsce i Czechach. Celem konkursu jest zachęcanie młodych naukowców do rozwijania się w branży przy jednoczesnym wsparciu rozwoju produkcji, przetwarzania i zastosowania betonu i konstrukcji betonowych.
Zakończyła się kolejna edycja programu edukacyjnego Builder for the Future skierowanego do studentów, którzy wiążą swoją przyszłość z architekturą lub branżą budowlaną. Partnerem strategicznym przedsięwzięcia był Cemex Polska.