Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
Nabór działań z zakresu odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju został przedłużony do 13 stycznia. Firmy zyskują dwa dodatkowe dni na rejestrację praktyk realizowanych w 2020 roku. Forum Odpowiedzialnego Biznesu udostępniło także “Mapę dobrych praktyk wspierających realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju”, która ma służyć jako inspiracja dla zgłaszających inicjatywy CSR. Formularz rejestracji dostępny jest na stronie odpowiedzialnybiznes.pl/raport2020/.
Spotkanie Ambasadorów z przedstawicielami Forum Odpowiedzialnego Biznesu w październiku, zakończyło XVI edycję Ligi Odpowiedzialnego Biznesu. Tegoroczna edycja przeprowadzona w większości w formule online, była oparta o cztery ścieżki edukacyjne, w ramach których swoją wiedzę o społecznej odpowiedzialności biznesu pogłębiało 14 Ambasadorów i Ambasadorek CSR z 13 uczelni z całej Polski.
Dążenie do wytwarzania dóbr i oferowania usług przy wykorzystaniu mniejszej ilości zasobów i środków to cel przyświecający zrównoważonej konsumpcji i produkcji, stanowiący treść 12. Celu Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Trwa kampania #5latSDGs, zainicjowana przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a towarzysząca 8. Targom CSR online. Wydarzenie odbędzie się w dniach 5-9 października 2020 r. Główną platformą wiedzy o przebiegu targów będzie strona odpowiedzialnybiznes.pl/targiCSR.
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych opublikowało wyniki Badania Świadomości Klimatycznej Spółek za 2019 r. W gronie 6 podmiotów, które uzyskały tytuł „Spółka Świadoma Klimatycznie” znaleźli się m.in. partnerzy strategiczni Forum Odpowiedzialnego Biznesu: LPP, CCC i Orange Polska.
CCC uzyskało rating „A” przyznawany przez MSCI ESG spółkom, które wyróżniają się swoją działalnością na rzecz zrównoważonego rozwoju. Dla CCC to już druga pozytywna rewizja ratingu w ciągu zaledwie dwóch lat. Rating „A” stawia CCC w jednym rzędzie ze światowymi liderami branżowymi. Działalność na rzecz zrównoważonego rozwoju to dziś oczekiwanie coraz bardziej świadomych klientów i jeden z głównych filarów strategii Grupy CC GO.22. Rating MSCI ESG jest wymiarem sukcesu spółki w jej realizacji. Ambitny cel zdobycia ratingu „A” CCC osiągnęło o rok wcześniej niż pierwotnie zakładało. Spółka konsekwentnie realizuje dalsze działania na rzecz odpowiedzialnego biznesu, wypełniając cele Strategii Zrównoważonego Rozwoju GO.22.
Spółka CCC, lider sektora obuwniczego w Europie Środkowo-Wschodniej rozpoczęła pilotażową zbiórkę używanego obuwia pod hasłem „Daj swoim butom drugie życie”. Podczas pierwszych trzech tygodni akcji (od 6 lipca 2020) przeprowadzonej w 11 sklepach stacjonarnych CCC w Polsce, zebrano ponad tonę obuwia. Pilotażowa zbiórka, po pierwsze pozwoli sprawdzić zainteresowanie i świadomość tematu w Polsce, po drugie pomoże zbadać możliwości zagospodarowania zużytego obuwia. Akcja wpisuje się w przyjętą przez spółkę Strategię Zrównoważonego Rozwoju i jeden z celów – wdrażanie koncepcji obiegu zamkniętego produktów.
Spółka CCC, lider sektora obuwniczego w Europie Środkowo-Wschodniej opublikowała szczegółową strategię zrównoważonego rozwoju będącą jednym z filarów strategii biznesowej Grupy na lata 2020-2022 „Go.22”. Jej obszary to odpowiedzialny produkt, odpowiedzialność względem środowiska naturalnego, odpowiedzialność względem pracowników oraz wobec społeczeństwa.
Ukazała się najnowsza odsłona wywiadów z firmami, które włączyły się w walkę z pandemią koronawirusa. Marcin Czyczerski, prezes Zarządu CCC oraz Katarzyna Borucka, dyrektorka ds. korporacyjnych w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie zaprezentowali działania z obszaru zarządzania, bezpieczeństwa i…
Ukazało się dziewiąte zestawienie Listków CSR Tygodnika “Polityka”, przygotowywane jest we współpracy z Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firmą Deloitte. Ankietę wypełniło i przesłało do redakcji 96 przedsiębiorstw, 68 spośród nich zostało nagrodzonych.
Czternasta edycja Rankingu Odpowiedzialnych Firm obyła się w przestrzeni wirtualnej. W tym roku w ROF wzięły udział 74 firmy. Do głównego zestawienia zakwalifikowało się 68 przedsiębiorstw, a na jego czele znalazły się BNP Paribas Bank Polska oraz ING Bank Śląski.
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.