Dotyczy firmy: Carrefour Polska

Znalezione aktualności: 175

13 grudnia 2019

Cele Zrównoważonego Rozwoju: PLANETA. Trwają zgłoszenia dobrych praktyk

Przedstawiamy kolejny tekst z cyklu artykułów mających na celu zainspirowanie firm do zgłaszania swoich działań z zakresu CSR i zrównoważonego rozwoju do 18. edycji Raportu “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Zakwalifikowanym do raportu praktykom przyporządkowane są wybrane Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDGs). Udział w raporcie jest bezpłatny.

6 grudnia 2019

„Tak, POMAGAM!” – sklepy Carrefour włączają się w świąteczną zbiórkę żywności Caritas

Sklepy Carrefour w całej Polsce dołączyły do ogólnopolskiej zbiórki Caritas „Tak, POMAGAM!”. W ramach tej inicjatywy 6 i 7 grudnia w hipermarketach i supermarketach sieci będzie można spotkać wolontariuszy Caritas zachęcających do wsparcia osób potrzebujących i przekazania produktów przed zbliżającymi się Świętami.

28 listopada 2019

Podaruj potrzebującym jedzenie na świąteczny stół – świąteczna zbiórka Banków Żywności w sklepach Carrefour

Blisko 80 sklepów Carrefour w całej Polsce włącza się w Świąteczną Zbiórkę Żywności Federacji Polskich Banków Żywności. W najbliższy piątek i sobotę w supermarketach i hipermarketach sieci pojawią się wolontariusze zbierający żywność dla potrzebujących.

28 października 2019

Pomagaj na zakupach – Carrefour wspiera nowy program Caritas Polska dla potrzebujących

Pomaganie niesie radość pomagającym i osobom potrzebującym pomocy. To hasło przyświeca programowi „Uratuję Cię!”, nowej inicjatywie Caritas Polska, której celem jest pomaganie konkretnym osobom poprzez charytatywny serwis zbiórek internetowych. W projekt aktywnie włączają się sklepy Carrefour w Warszawie, w których można przekazać wsparcie, wrzucając do skarbonek przy kasach datek lub resztę ze swoich zakupów.

28 października 2019

Carrefour nagrodził odpowiedzialne praktyki opakowaniowe partnerów

Carrefour Polska ogłosił najlepsze inicjatywy 10. kampanii Autodiagnostyk „Wyzwanie dla dostawców – odpowiedzialne opakowania”. Zdobywcą pierwszej nagrody została firma Stella Pack za projekt „Worki na śmieci jako ekologiczne opakowanie”, który pokazuje jak wykorzystać odpady w produkcie i skutecznie zamknąć obieg. Wyniki ogłoszono 16 października podczas Spotkania Dostawców Marki Własnej.

6 września 2019

Carrefour wprowadza „ciche godziny” do sklepów w Warszawie

Z myślą o zwiększeniu komfortu klientów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz nadwrażliwością sensoryczną, Carrefour Polska wprowadza „ciche godziny” do wybranych sklepów w Warszawie. Rozwiązanie wypracowane przy współpracy z fundacjami: SYNAPSIS oraz Kultury bez Barier testowane jest od 2 września.

14 sierpnia 2019

W Carrefour nie kupisz już jaj od kur z chowu klatkowego pod marką własną

Carrefour Polska skutecznie realizuje swoje zobowiązanie dotyczące wycofania ze sprzedaży jajek od kur z chowu klatkowego. Sieć całkowicie zaprzestała sprzedaży, tzw. jaj „trójek” w ofercie marki własnej. Działanie to jest kolejną z konkretnych inicjatyw strategii transformacji żywieniowej oraz programu Act For Food realizowanych przez Carrefour na polskim rynku.

8 sierpnia 2019

Prezes Carrefour Polska poprowadzi drużynę kolarską podczas Tour de Pologne Amatorów

Carrefour Cycling Team w silnym składzie wystartuje w Tour de Pologne Amatorów, które odbędzie się 9 sierpnia w Bukowinie Tatrzańskiej. Udział pracowników sieci w wyścigu wpisuje się w działania firmy związane z realizacją strategii transformacji żywieniowej i promocją aktywnego stylu życia.

7 sierpnia 2019

Firma Carrefour przeprowadziła zajęcia dla najmłodszych

Hipermarket Carrefour w Szczecinie włączyła się w zajęcia Dziecięcej Akademii Rozwoju, które odbyły się 6 sierpnia w Domu Kultury Słowianin. Dzieci uczestniczące w zajęciach od przedstawicieli Carrefour dowiedziały się m.in. jak odróżnić produkty ekologiczne od konwencjonalnych i dlaczego warto uwzględnić je w naszej diecie.

6 sierpnia 2019

E-sklepy LPP i Carrefour rezygnują z opakowań plastikowych

Sklepy internetowe Carrefour i Reserved, marka należąca do LPP, rezygnują z użycia plastikowych opakowań dla wysyłki produkcji swoim klientom. Taki krok został podjęty w ramach strategii zrównoważonego rozwoju partnerów Forum Odpowiedzialnego Biznesu.