Dotyczy firmy: Carrefour Polska

Znalezione aktualności: 258

24 lipca 2023

Carrefour Polska stawia na równe szanse

Nowy skład grupy zarządzającej Carrefour Polska to rezultat konsekwentnie prowadzonej polityki równych szans. Siecią pokieruje zarząd składający się z trzech kobiet i trzech mężczyzn. Połowa osób to Polacy, połowa pochodzi z zagranicy. To pełny parytet i potwierdzenie, że różnorodność i inkluzywność to nie tylko deklarowane wartości, ale konkretne działania.

15 czerwca 2023

World Refill Day w Carrefour

Z okazji przypadającego na 16 czerwca World Refill Day, Carrefour przygotował oferty rabatowe dla osób korzystających z możliwości uzupełniania produktów do własnych opakowań. Celem realizowanych działań jest zmniejszenie ilości plastiku, który trafia do środowiska naturalnego oraz promowanie zrównoważonej konsumpcji.

2 czerwca 2023

Carrefour Polska z nagrodą Good Egg Award 2023 za działania na rzecz kur niosek

Firma Carrefour zobowiązała się wycofać ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego przed nadejściem 2025 roku, a od czterech lat nie oferuje ich w ramach marki własnej. Działania te zostały docenione przez organizację Compassion in World Farming, która przyznała Carrefour wyróżnienie Good Egg Award 2023.

16 maja 2023

Ponad 720 tysięcy uratowanych paczek z Carrefour Polska

Marnotrawstwo jedzenia to jedno z najważniejszych wyzwań współczesnego świata. Ten problem, zauważalny niemalże w każdym gospodarstwie domowym, wpływa negatywnie na środowisko oraz na nasze portfele. Walcząc z tym zjawiskiem, sieć Carrefour we współpracy z Too Good To Go oferuje swoim klientom paczki niespodzianki z nadwyżkami produktów spożywczych. W ten sposób udało się uratować już ponad 720 tysięcy posiłków przed wyrzuceniem.

27 kwietnia 2023

Znaczące oszczędności środowiskowe Carrefour Polska dzięki pojemnikom wielokrotnego użytku

Blisko 20 tys. m3 zaoszczędzonej wody, redukcja emisji CO2 o prawie tysiąc ton i ponad pół miliona kilogramów odpadów stałych mniej rocznie – to tylko niektóre z efektów wykorzystania przez Carrefour Polska pojemników wielokrotnego użytku IFCO. Wielorazowe skrzynki używane są między innymi do transportu warzyw i owoców pomiędzy dostawcami, magazynami oraz sklepami.

25 kwietnia 2023

Sukces systemu kaucyjnego Carrefour i Eko-Punkt

Unijna dyrektywa Single Use Plastics (SUP) nakłada na państwa członkowskie obowiązek zbiórki 77 proc. butelek napojowych w 2025 i 90 proc. w 2030 roku. Choć trwają jeszcze prace nad implementacją tych przepisów do polskiego prawa, Carrefour i EKO-Punkt Organizacja Odzysku Opakowań uruchomiły test własnego systemu kaucyjnego w wybranych sklepach sieci w woj. śląskim. Po trzech miesiącach jego obowiązywania, przyszedł czas na pierwsze podsumowanie.

14 kwietnia 2023

Carrefour tworzy sieć dostawców zaangażowanych w produkcję odpowiedzialnej żywności

Carrefour Polska wraz z dziewięcioma dostawcami zainaugurował w Polsce Pakt Transformacji Żywieniowej. Ta inicjatywa ma na celu włączenie dostawców sieci w działania na rzecz produkcji i sprzedaży żywności wytworzonej z myślą o zdrowiu klientów i przyszłości planety. Partnerstwo pomoże marce na szybsze zrealizowanie strategii transformacji żywieniowej.

13 kwietnia 2023

Carrefour Polska rozszerza ofertę owadów jadalnych w odpowiedzi na najnowsze trendy rynkowe

Świerszcze na śniadanie, obiad, a może na kolację? Tegoroczne zezwolenie Komisji Europejskiej na wykorzystanie owadów do produkcji określonych kategorii żywności otwiera drogę do wprowadzania innowacyjnych produktów do oferty sklepów. Odpowiadając na ten trend, Carrefour Polska wprowadza kolejne produkty firm Foodbugs oraz Robaki Z Paki. Można je znaleźć już w 5 warszawskich sklepach.

17 marca 2023

Rusza druga edycja kampanii Nutri-Score dla świadomych wyborów żywieniowych

Wraz ze Światowym Dniem Konsumenta, obchodzonym 15 marca, rozpoczyna się druga edycja kampanii edukacyjnej Nutri-Score dla świadomych wyborów żywieniowych, mająca na celu zachęcić konsumentów do podejmowania decyzji żywieniowych w sposób bardziej świadomy. Ułatwiają to oznaczenia Nutri-Score, obecne na coraz większej liczbie produktów spożywczych.

13 marca 2023

Sieć prowadzi reformulację receptur produktów marki własnej

Sieć Carrefour pracuje nad redukcją cukru, soli oraz tłuszczów w recepturach swoich produktów marki własnej, a także eliminuje dodatki niepożądane, wychodząc ponad aktualne przepisy prawa w tym zakresie. W 2022 roku dzięki zmianom receptur firma ograniczyła zużycie soli o ponad 3,5 tony, zużycie cukrów o prawie 17 ton oraz zużycie tłuszczu o 656 kilogramów.