Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Z myślą o potrzebujących dzieciach, których rodzice nie mają możliwości zakupu niezbędnych przyborów szkolnych, Caritas organizuje akcję „Tornister pełen uśmiechów”. Włączają się w nią sklepy Carrefour na Śląsku. W ramach inicjatywy na przełomie sierpnia i września w wybranych hipermarketach sieci w Sosnowcu…
Carrefour Polska, partner Forum Odpowiedzialnego Biznesu mając na uwadze ochronę środowiska naturalnego, usprawnił swoją logistykę. Sieć wdrożyła Transport Management System (TMS), zmniejszyła liczbę pustych przejazdów ciężarówek i zoptymalizowała ich załadunek. Dzięki tym rozwiązaniom w skali ostatniego roku samochody przejechały 2 mln…
Carrefour, z myślą o ochronie środowiska i ograniczeniu zmian klimatu, podjął globalny wysiłek na rzecz zmniejszenia emisji CO2 do atmosfery. Ważnym projektem realizowanym w tym obszarze jest wdrażanie proekologicznych rozwiązań w sklepach, takich jak przyjazny środowisku system chłodniczy, innowacyjna instalacja…
Carrefour Polska, partner strategiczny Forum Odpowiedzialnego Biznesu, ponownie został sponsorem głównym Tour de Pologne. Tegoroczna, jubileuszowa 75. edycja wyścigu wystartuje już 4 sierpnia z Rynku Głównego w Krakowie. Kolarzy i kibiców, na wszystkich etapach zmagań wspierała będzie ekipa Carrefour, która…
Do dyspozycji klientów białostockiej Galerii Zielone Wzgórze oddana została strefa literatury. Na jednej ze ścian w pasażu galerii powstała wirtualna biblioteka stworzona we współpracy z publio.pl. W strefie znajduje się także biblioteka bookcrossingowa, w której Carrefour Polska, partner Forum Odpowiedzialnego…
Carrefour Polska, partner Forum Odpowiedzialnego Biznesu, stale ulepsza i rozwija Uproszczony System Znakowania Wartością Odżywczą (SENS). W tym celu wśród klientów sieci przeprowadzone zostało badanie dotyczące widoczności i zrozumienia oznaczeń. Jego wyniki posłużą do dalszego rozwoju systemu, a omówione zostały…
Carrefour Polska, partner Forum Odpowiedzialnego Biznesu, jako jedyna sieć wielkiej dystrybucji, przystąpił do partnerstwa na rzecz tłumaczenia na potrzeby polskiego rynku „Wytycznych OECD dotyczących należytej staranności w zakresie odpowiedzialnych łańcuchów dostaw w sektorze tekstylno-odzieżowym i obuwniczym”. Dokument, który w polskiej wersji językowej…
15 czerwca w Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie ogłoszono wyniki XII edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm (ROF). W gronie firm najbardziej zaangażowanych na rzecz CSR w Polsce znalazł się m.in. Carrefour Polska, partner Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Sieć zajęła drugie miejsce…
15 czerwca w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie ogłoszony został 12. Ranking Odpowiedzialnych Firm, czyli zestawienie, w którym największe firmy w Polsce oceniane są pod kątem jakości zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu (CSR). W tegorocznej edycji wzięło udział 70 organizacji. Forum Odpowiedzialnego…
Zastosowanie oleju palmowego od kilku lat jest tematem dyskusji ekologów, gdyż jego nieodpowiedzialna produkcja może sprzyjać niszczeniu lasów tropikalnych. Carrefour podejmuje działania na rzecz ochrony bioróżnorodności, dlatego w produktach swoich marek własnych stosuje olej palmowy z certyfikatem RSPO, który gwarantuje, że…