Dotyczy firmy: BNP Paribas Bank Polska

Znalezione aktualności: 130

25 września 2019

Zdrowie i dobrobyt to priorytety Polaków na drodze do zrównoważonego rozwoju

Budowanie zrównoważonego rozwoju w Polsce wymaga przede wszystkim zapewnienia ludziom w każdym wieku zdrowego życia oraz promowania dobrobytu. W kontekście globalnym Polacy uważają, że najpilniejszym zadaniem jest wyeliminowanie głodu oraz zapewnienie bezpieczeństwa żywnościowego. Zwraca też uwagę wysokie znaczenie kwestii klimatycznych.

16 września 2019

Bank BNP Paribas reaktywuje Trash Challenge i włącza się w 26. Sprzątanie Świata w Polsce

14 września, na tydzień przed akcją Sprzątanie Świata w Polsce, pracownicy Banku BNP Paribas, wraz z rodzinami, przeznaczyli sobotni dzień na akcję sprzątania terenów zielonych, połączoną z edukacją na temat troski o środowisko naturalne. Inicjatywa została zorganizowana w 8 lokalizacjach w Polsce.

5 września 2019

Pracownicy BNP Paribas chętni do pomocy. W szczytnym celu pokonali odległość przekraczającą długość równika

Konkurs na Projekty Wolontariackie oraz akcja Dobre Kilometry to przykład dwóch inicjatyw, dzięki którym Bank BNP Paribas daje swoim pracownikom możliwość pomocy potrzebującym. W 7. edycję Konkursu na Projekty Wolontariackie zaangażowało się 174 pracowników-wolontariuszy, natomiast tegoroczna 5. edycja akcji zbierania kilometrów zmobilizowała 238 uczestników.

8 sierpnia 2019

8 sierpnia obchodzi się Dzień Pszczół

Dzień Pszczół, corocznie obchodzony 8 sierpnia, warto świętować nie tylko ze względu na naszą pozycję na rynku pszczelarskim (Polska to 15. eksporter miodu na świecie), ale również by uhonorować wkład dzielnych pszczół w rozwój całego sektora agro. Cztery na pięć gatunków roślin do wydania owoców i nasion wymaga zapylenia przez owady. W 2018 roku w Polsce wyprodukowano 22,3 tys. ton miodu – 48 proc. więcej niż w ciągu poprzednich 12 miesięcy.

31 lipca 2019

BNP Paribas Bank Polska rozszerza możliwości bankowości elektronicznej

Łatwość korzystania, dostępność wyższe bezpieczeństwo – Bank BNP Paribas oddaje w ręce użytkowników GOonline – bankowość elektroniczną, mając na uwadze przede wszystkim „user expercience”. GOonline przygotowana jest z myślą o wszystkich klientach, ich zróżnicowanej historii i potrzebach, umożliwiając na bieżąco zmiany zgodnie z ich oczekiwaniami. 

29 lipca 2019

BNP Paribas Bank Polska wprowadza kartę kredytową z wizerunkiem kobiet

W ramach kampanii „Nic się nie dzieje bez kobiet… i bez pieniędzy” na karcie płatniczej pojawił się wizerunek kobiety na i nietypowy, wertykalny kształt, to efekt współpracy z grafikiem Janem Kallwejtem. Już wkrótce Bank planuje odsłonę kolejnej karty, tym razem debetowej, z kobietą w roli głównej.  

29 lipca 2019

Startuje Akademia UX BNP Paribas Bank Polska

Pracownicy banku, studenci oraz absolwenci wezmą udział w Akademii UX, organizowanej przez Bank BNP Paribas. W programie projektowanie, testowanie i wdrażanie projektów systemów, serwisów i narzędzi online, których głównym celem będzie wygoda i komfort użytkownika. Akademia startuje 6 sierpnia, partnerem inicjatywy jest firma Mobee Dick specjalizująca się w tworzeniu produktów cyfrowych dla sektora bankowego.

26 lipca 2019

Zakończyła się jubileuszowa XV edycja Ligi Odpowiedzialnego Biznesu

Zjazd w siedzibie ERGO Hestia w Sopocie zakończył piętnastą odsłonę Ligi Odpowiedzialnego Biznesu. Tegoroczna edycja oparta była o cztery ścieżki edukacyjne, podczas których swoją wiedzę o społeczną odpowiedzialność biznesu pogłębiało 15 Ambasadorów i Ambasadorek CSR z 14 uczelni z całej Polski.

23 lipca 2019

English Summary: “Responsible business in Poland 2018” Report

The report „Responsible Business in Poland. Good practices”, which is the largest CSR review in Poland has been published for the 17th time. In this year’s edition of the publication, there is an increase of 30 percent both in terms of the number of submitted practices and the number of companies.

22 lipca 2019

Rusza nabór do Akademii PSD2 BNP Paribas Bank Polska

22 lipca rusza nabór do Akademii PSD2. BNP Paribas chce pomóc najlepszym fintechom uzyskać licencje i wdrożyć rozwiązania, których realizacja stała się możliwa dzięki dyrektywie. Bank oferuje konsultacje, mentoring, pomoc w badaniach UX i możliwość nawiązania długoterminowej współpracy.