Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
To ogólnopolski program edukacyjny z zakresu odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju przeznaczony dla studentek i studentów. Udział w programie mogą wziąć osoby studiujące dowolny kierunek. Rekrutacja trwa do 27 października.
Aż 95% kobiet pracujących w IT zdecydowałaby się na karierę w tej branży po raz drugi – to główny wniosek z tegorocznej edycji raportu Strong Women in IT. Bank BNP Paribas jest partnerem strategicznym publikacji, a jego ekspertki dzielą się w niej swoją wiedzą i doświadczeniami. To kolejne działanie banku, którego celem jest wzmocnienie roli kobiet w życiu społeczno-gospodarczym, także w sektorze IT.
Bank BNP Paribas przekazał lokalnym organizacjom pozarządowym 300 000 zł w tegorocznej edycji Programu Grantów Lokalnych. Już po raz 13. wsparcie ze strony banku przyczyni się do tworzenia pozytywnych zmian w lokalnych społecznościach, umożliwiając realizację istotnych działań.
Według Raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego, aż 90% firm ma trudności w znalezieniu osób o odpowiednich kompetencjach, dotyczy to również sektora finansowego. Eksperci Banku BNP Paribas podkreślają znaczenie określonych umiejętności w branży oraz prezentują realizowany w ramach strategii IT@Scale program „I can do IT”.
Piotr Konieczny objął stanowisko Chief Financial Officera oraz wiceprezesa zarządu Banku BNP Paribas. W nowej roli będzie odpowiedzialny za Pion Rachunkowości Finansowej, Pion Rachunkowości Zarządczej i Relacji Inwestorskich, Pion Zarządzania Aktywami i Pasywami, Departament Zarządzania Kapitałowego, Departament Podatkowy, Departament Drugiej Linii Obrony Obszaru Finansów i Tribe Danych.
Bank BNP Paribas zobowiązał się do przestrzegania standardów branży komunikacji marketingowej w ramach prowadzonych przetargów. Biała Księga, opracowana w Dialogu Branżowym zainicjowanym na rynku przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML, obejmuje najlepsze praktyki opracowane wspólnie przez agencje i reklamodawców.
Chief Marketing Officer Banku BNP Paribas, Darek Maciołek, znalazł się na 1. miejscu rankingu TOP 50 CMO w Polsce. Zestawienie prezentuje liderów marketingu w Polsce, ocenianych przez Kapitułę Konkursu na podstawie dokonań w okresie 3 ostatnich lat.
Od 13 czerwca Bank BNP Paribas oferuje Kredyt Ekologiczny, wspierający transformację energetyczną polskich przedsiębiorstw. Realizując inwestycje zgodnie z warunkami programu, przedsiębiorstwa z sektorów MŚP, Small MidCap i Midcap mogą otrzymać premię ekologiczną od Banku Gospodarstwa Krajowego, przeznaczoną na częściową spłatę Kredytu Ekologicznego.
Siedemnasta edycja Rankingu Odpowiedzialnych Firm zakończyła się wręczeniem nagród w siedzibie Akademii Leona Koźmińskiego. W tym roku w ROF wzięło udział ponad 70 firm, a zainteresowanie nim wyraziło przeszło 100 przedsiębiorstw. Ostatecznie do głównego zestawienia zakwalifikowało się więcej niż 60 firm, a pierwszą pozycję w tym gronie zajął BNP Paribas Bank Polska, który jako jedyna firma uzyskał komplet możliwych do zdobycia punktów.
Bank BNP Paribas został dwukrotnie wyróżniony w 12. edycji prestiżowego zestawienia Listki CSR Polityki. Najwyższa nagroda, Złoty Listek CSR POLITYKI, trafił do banku po raz drugi z rzędu. Ponadto, bank został uhonorowany Zielonym Listkiem POLITYKI.